Mostrant els resultats de 51 a 60 de 338

06-06-2018 CEEI i les Mancomunitats de la Serrania i Alto Turia organitzen una Trobada Empresarial Focus Pyme

 

Focus Pime i Emprenedoria és una iniciativa promoguda i finançada per la Generalitat Valenciana, a través de l'IVACE, dins de la seua política de suport a l'emprendimiento i la pime, cofinançada pel fons FEDER de la Unió Europea.

Les Mancomunitats de la Serrania i Alto Turia, així com el GAL Turia-Calderona, reuniran experiències empresarials d'èxit en el territori, ponents de luxe i entitats representatives de l'ecosistema emprenedor amb l'objectiu de generar oportunitats de negoci i impulsar l'emprendimiento.

L'esdeveniment està dirigit a les pimes amb necessitats d'innovació, pimes de sectors madurs, empreses jóvens innovadores, emprenedors amb projectes empresarials en fase de preincubació, incubació o creació d'empresa, i potencials emprenedors.
 

PROGRAMA (DESCARREGAR PDF)

9:15 - 9:30 h.

Recepció i acreditació d'assistents


9:30 - 10:15 h.

Recursos financers per a pimes i emprenedors

Un dels principals problemes a què s'enfronta qualsevol emprenedor quan pretén crear el seu negoci és la busca de finançament, quines fonts de finançament podem buscar a l'hora de crear la nostra pròpia empresa?.

  • Ramón Ferrandis, Director Àrea Econòmic Financera en CEEI València
  • Aitana Camps, gerent Grup Túria-Calderona (GAL)
  • Eliseo Ordiñaga, Director Servef Chelva

10:15 - 11:45 h.

Emprendre a la teua comarca és possible

És este taller s'escoltaran cinc experiències de la zona per a donar veu a les entitats que han aconseguit assentar-se en la comarca en sectors com el turístic, l'agroalimentari i el forestal.

  • Alejandro Sebastián, Serga
  • Juan Ángel Navarro, Natura Constructiva
  • Ángela del Castillo, Cosmofísica
  • Juan José Martínez, Bodega Terra d’art
  • César Rodrigo, Geonatur
  • MODERA: Aitana Camps, gerente GAL Turia-Calderona

11:45 - 12:30 h.

Networking

Durant l'intercanvi de targetes en el networking, s'habilitarà una espai perquè entitats de la zona tinguen el seu punt d'informació. Així mateix, els assistents que tinguen qualsevol consulta seran atesos per les entitats següents:

  • SERGA. SERVICIOS AGROPECUARIOS S.L. Serveis agropecuaris i cunicultura.
  • NATURA CRONSTRUCTIVA S.L. Serveis forestals, integració, assessoria i consultoria ambiental, manteniment, construcció rural, parcs i jardins.
  • GEONATUR. Turisme actiu i educació ambiental
  • BODEGA TERRA D´ART. Vinyes i bodegues. Valle de Ahíllas.
  • DESATUR COOP. V. Desenvolupament de projectes turístics
  • VIVENATURE 2008 S.L. Empresa de treballs forestals i obres medioambientals.
  • PASTELERIA INDUSTRIAL MONTETURIA S.A. Fabricació i comercialització de pastisseria industrial artesana.
  • CERVEZAS GALANA. Elaboració de cervesa artesana
  • MASQUESETAS. Assessorament al truficultor i anàlisis de planta micorritzada per a producció de tòfona negra.
  • LA ALCUBLANA COOPERATIVA. Cooperativa agrícola olis, vins i altres serveis.

12:30 - 14:00 h. Sigues el protagonista #NoSeasInvisible: La Marca Personal

Mai abans hem tingut en les nostres mans la possibilitat de mostrar-nos professionalment com tenim ara, podem triar entre continuar sent els actors del guió escrit per altres o ser els protagonistes del nostre. Què decidixes?

  • Ximo Salas, Fundador de Ximo Salas Sistemes de Persones

28-05-2018 JORNADA DIFUSIÓ D'AJUDES LEADER PDR-CV 2014-2020 (RURABLE)


RURABLE és el Grup d'Acció Local encarregat de gestionar i administrar les ajudes del programa LEADER amb un pressupost de quasi 3.000.000€ per a fins a 23 municipis de les comarques de la Foia de Bunyol - Xiva - la Plana d'Utiel - Requena i la Vall d'Aiora - Cofrents.

Els terminis per a la sol·licitud d'ajudes seran del 2018 al 2020 segons les convocatòries i fins a 2023 per a la l'execució i justificació dels projectes.

El dimecres que ve dia 30, tindrà lloc en l'Ajuntament de Camporrobles unes jornades de Difusió de les ajudes Leader inclosa la mesura 19.2 en el PDR-CV 2014-2020.

25-05-2018 Ponència i col•loqui


La Iniciativa Empresarial per l'Ètica i el Bon Govern naix amb l'objectiu de reflexionar sobre la prevenció de la corrupció en l'àmbit empresarial i de les administracions públiques de la Comunitat i continuar treballant per a alçar la hipoteca reputacional que encara pes sobre el nostre territori així com analitzar el nou marc de relacions entre les administracions públiques i el teixit empresarial. Es tracta de fer un pas més per a consolidar la confiança en les institucions valencianes i, per extensió, en el teixit empresarial que ha patit, d'una manera o una altra també el nefast fenomen de la corrupció.

El bon govern corporatiu s'ha convertit en una ferramenta fonamental de les empreses per a combatre amb èxit les males pràctiques que posen en risc la seua reputació i afecten la seua competitivitat. D'eixa manera la integritat, la transparència i la rendició de comptes s'han erigit en elements clau dels procediments i processos per a dirigir, gestionar i controlar una empresa.

Per a això, la Generalitat Valenciana junt amb la Confederació de Cooperatives de la Comunitat Valenciana, la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana i el Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana, han organitzat 3 jornades de treball i debat per a reflexionar les bones pràctiques en l'àmbit empresarial de la Comunitat Valenciana, analitzar les relacions entre el món empresarial i les administracions, especialment en l'àmbit de la contractació pública i llançar una declaració contra la corrupció i en favor de la integritat empresarial i institucional.

Les jornades se celebraran el 29 de maig en Valencia, el 5 de juny a Alacant i el 12 de juny a Castelló. Les jornades està dirigides especialment a empresaris i empresàries i personal directiu de les empreses d'Alacant, València i Castelló.


Objectius:

  • Reflexionar sobre la prevenció de la corrupció en l'àmbit empresarial i de les administracions de la Comunitat Valenciana.
  • Analitzar les relacions entre el món empresarial i les administracions, significativament en l'àmbit de la contractació pública.
  • Aprovar una declaració contra la corrupció i en favor de la integritat empresarial i institucional. El text s'hauria consensuat prèviament amb les organitzacions del món empresarial.
     

Públic destinatari:

Empresaris i empresàries i personal directiu d'empreses de la Comunitat Valenciana.

En el moment de la inscripció els i les participants podran formular preguntes relacionades amb els continguts del programa, de manera que el desenvolupament de les jornades siguen una resposta efectiva als interessos del públic assistent.


Programa:

9.30 Inauguració

A. Context general
10:00 Domingo García Marzá.

11.00 Descans

B. Nou marc de relacions entre les empreses i les administracions

11.30

  • Canvis normatius en matèria de Responsabilitat social i lobbies.
    Josep Ochoa Monzó.
  • Contractació pública i males pràctiques.
    Julio Tejedor Bielsa.

C. Experiències d'integritat empresarial.
12.45 Taula redona d’empreses.
Caixa Popular.
Consum.
El Corte Inglés.

D. Taula de cloenda amb organitzacions empresarials i Conselleria
13.30

14.00 Vi d'honor
 

Lloc i dia del col·loqui:

29 de Maig Edifici de la Borsa de València – Carrer dels Llibrers, 2-4

 

+info

<<< Inscripció >>>

<<< Iniciativa empresarial >>>

 

24-05-2018 Ajudes per al desenvolupament del Pla d'internacionalització del Programa Xpande de suport a l'expansió internacional de la pime.

 

L'objecte de la convocatòria és la selecció d'empreses participants en el Programa Xpande, tant en la seua fase d'assessorament com en la seua fase d'ajudes.

El programa té com a objectiu potenciar el procés d'internacionalització de les empreses a través d'un assessorament personalitzat d'acord amb una metodologia moderna i sustentada en tècniques d'intel·ligència competitiva que té com a fi últim oferir a l'empresa un pla d'internacionalització que li permeta obrir nous mercats i millorar la seua competitivitat.

 

Interessats/Sol·licitants

Pimes, micropimes i autònoms de la demarcació territorial de la Cambra de Comerç de València.
 

Requeriments

Les ajudes van destinades a totes les empreses de la província de València que complisquen els requisits següents:

- Ser una pime (xicoteta o mitjana empresa) o autònom.
- Estar al corrent de pagaments de les seues obligacions tributaris i amb la Seguretat Social.
 

Quantia de l'ajuda / Procediment de pagament

El pressupost màxim d'execució del programa en el marc d'aquesta convocatòria és de 445.749,91 euros, dins del Programa operatiu plurirregional d'Espanya 2014-2020.

Fase 1- Assessorament per a l'elaboració d'un pla d'internacionalització.
Fase 1a: selecció de mercats. Fase 1b: accés al mercat.

Aquests costos seran prefinançats en la seua totalitat per la Cambra de Comerç i la Cambra d'Espanya, i no suposaran cap desemborsament ni cost per part de la PIME beneficiària.
Els recursos estimats per empresa previstos en la fase d'assessorament són de 5.320 €, que seran aportats pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) de la Unió Europea i per la Cambra de Comerç de València/Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE).

Fase 2- Ajudes per al desenvolupament del procés d'internacionalització.

Les empreses que participen en la fase d'ajudes disposaran d'un pressupost màxim de 9.000 euros, cofinançat en un percentatge del 50 % a càrrec dels fons FEDER, i la resta serà cofinançat per l'empresa.


- Complir la normativa de ajudes de minimis segons el que preveu el Reglament (CE) 1998/2006.
- Estar donat d'alta en el Cens de l'IAE, secció 1: activitats empresarials, industrials, comercials i de serveis.
- No trobar-se incursa en cap de les prohibicions a què fa referència l'article 13 de la Llei 38/2003.

Podran acollir-se a aquestes ajudes aquelles empreses participants en la fase d'assessorament i aquelles altres que hagen participat amb anterioritat en el Programa Xpande o en programes semblants d'assessorament d'ICEX o altres organismes de promoció exterior.


Normativa

- Convocatòria pública del Programa Xpande, obertura del termini per a presentació de sol·licituds de participació en la fase d'assessorament i/o en la fase d'ajudes per al desenvolupament del Pla d'internacionalització del Programa Xpande de suport a l'expansió internacional de la pime, cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) de la Unió Europea. (DOGV núm. 8301, de 23/05/2018)


Llistat de normativa

<<< Vegeu la convocatòria pública del Programa Xpande >>>

<<< Enllaç web Cambra >>>

24-05-2018 VIII Congrés COCAHI (Els centres històrics comercials en la construcció d'Europa).


La Confederació Espanyola de Cascos Històrics (*COCAHI) és una organització sense ànim de lucre, el propòsit del qual és la consecució de les següents finalitats:

  • Defensa del comerç i de les activitats mercantils en els cascos històrics de les ciutats i pobles de l'Estat Español.
  • Facilitar informació sobre les actuacions de les Administracions i organismes públics i privats en els centres històrics.
  • Facilitar la gestió de totes aquelles actuacions encaminades al desenvolupament i la promoció dels cascos històrics.
  • Assessorar sobre les actuacions de les Administracions i els organismes públics i privats en els centres històrics que afecten a les activitats dels associats i al desenvolupament dels centres històrics.
  • Treballar per a la millora general dels cascos històrics, tenint en compte la conservació del seu patrimoni.
     

Programa del congrés: 

Recepció assistents (8:30h)

Acte Institucional

  • DEBAT 1: Models de dinamització del comerç en els Centres Històrics com articuladors de dinamisme econòmic i social.

Presenta: Jose Angel Blanco, Gerent de Compostela Monumental 
Panelistes:

Julia Martínez, Gerent de l'Associació Comerciants Centre Històric València

Patricia  García, Gerent de l'Associació Comerciant Gasteiz-On

Luis Alfonso Rodríguez, Gerent, Associació Comerciants León Gótico
 

  • DEBAT 2: Usos i abusos en l'ocupació de la via pública, en els Centres Històrics.

Presenta: Vicente Inglada, Organització de Consumidors i Usuaris de València
Panelistes:

Representant de la Policia Nacional

Carlos Galiana Regidor, de Domini Públic Ajuntament de València.
 

  • DEBAT 3: Nous escenaris en els Centres Històrics: turistificació vs conservació del patrimoni

Presenta: Javier Marfull, Gerent de la Federació Avilesa d'Empresaris de Comerç
Panelistes:

Eva Blasco, Presidenta de l'Associació Valenciana d'empreses Turístiques.

Ajuntament de Barcelona
 

  • DEBAT 4: Qui marca la pauta? Anàlisi de l'actualitat i tendències en els consumidors

Presenta: Juan Valea, Gerent Cocahi
Ponent: Carlos Mínguez, consultor GFK
 

  • DEBAT 5: Reptes dels Centres Històrics: Mobilitat, capil·laritat i atractividad

Entrevistador: Mariano Bollant, President del Col·legi d'Arquitectes de València.
Tertulians:

Carlos Albillo, Gerent de l'Associació Casc Antic de Pamplona

Agustín Rovira, Director Oficina Comercie i Territori del Consell de Cambres

Maria José Broseta, Presidenta de la Federació de Veïns de València.

 

22-05-2018 Ajudes destinades al foment d’instal·lacions d’autoconsum d’energia elèctrica. IVACE


L'objecte de la present resolució és convocar el Fondo de Promoció previst en el marc del Pla Eòlic de la Comunitat Valenciana (PECV), per a l'exercici de 2017, destinat a la realització dins de l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana de programes de naturalesa energètica i industrial relacionada amb el sector energètic, tendents a incentivar l'economia de la Comunitat, i més concretament a la implementació d'ajudes destinades al foment de les instal·lacions d'autoconsum d'energia elèctrica.

Empreses i entitats beneficiàries

Podran acollir-se a aquestes ajudes empreses –incloses empreses individuals– i ajuntaments, així com qualsevol entitat o persona jurídica, de naturalesa pública o privada, amb seu a la Comunitat Valenciana, amb excepció de les comunitats de propietaris d'habitatges.
 

 

Actuacions susceptibles de suport:

Finançament de projectes d'instal·lacions d'autoconsum d'energia elèctrica a partir d'energies renovables o energies residuals, en qualsevol de les modalitats previstes en l'article 9 de la Llei 24/2013, de 16 de desembre, del Sector Elèctric, i en concret les previstes com a Tipus 1 i Tipus 2 en el Reial Decret 900/2015, de 9 d'octubre, pel qual es regulen les condicions administratives, tècniques i econòmiques de les modalitats de subministrament d'energia elèctrica amb autoconsum i de producció amb autoconsum. En tot cas, les instal·lacions hauran de complir l'establit en el citat Reial decret 900/2015.

No es consideraran finançables en cap cas:
a) Instal·lacions d'autoconsum equipades o que tinguen actius sistemes antiabocament o d'abocament zero, que impedisquen l'abocament instantani d'energia a la xarxa elèctrica.
Amb caràcter excepcional es podran finançar instal·lacions que equipen o tinguen actius aquests sistemes, exclusivament en el cas de subministraments en alta tensió que utilitzen transformadors aeris, i sempre que es demostre que l'energia autoconsumida siga superior al 80% de la qual es produiria si no es comptara amb sistema antiabocament.
b) Instal·lacions formades exclusivament per sistemes de gestió i emmagatzemament energètic no vinculats al sistema de generació objecte de la present convocatòria.
c) Instal·lacions d'autoconsum amb emmagatzemament energètic que no disposen d'equips de gestió intel·ligent de càrrega/descàrrega destinats a l'optimització energètica/econòmica.
 

Tipus d'ajuda:

L'ajuda reemborsable consistirà en la concessió d'un préstec bonificat en el seu tipus d'interès sobre els costos subvencionables dels projectes associats.

Característiques del préstec bonificat:

a) Import màxim del préstec: 500.000 €
b) Percentatge màxim finançable de la inversió: 100% de la inversió.
c) Tipus d'interès: 0%
d) Comissions: sense comissions d'estudi ni obertura de l'operació.
e) Període màxim d'amortització del préstec: 10 anys.
f) Garanties: la garantia serà del 50% de l'import del préstec concedit. Queden exceptuats de l'obligació d'aportar garanties les entitats locals.
g) Ajust de garantia: Una vegada transcorreguda la meitat del període d'amortització del préstec l'IVACE ajustarà d'ofici l'import de la garantia per a mantenir el percentatge del 50%.
 

 

Costos subvencionables

Els costos elegibles que es consideraran en el càlcul a l'efecte de la distribució del pressupost de la convocatòria són els següents:

a) Inversions en equips i muntatge vinculats directament a les instal·lacions d'autoconsum, en concret, sistema generador, sistema de conversió de l'energia, sistema de control i regulació, equip de mesura d'energia generada i, si escau, sistema d'emmagatzematge.
En el cas de les instal·lacions de biomassa/biogàs s'inclouen el sistema de producció del biogàs, gas de síntesi o sistema equivalent. 
b) Obra civil estrictament necessària i vinculada a la instal·lació objecte de finançament sent en tot case el criteri de l'IVACE el que prevaldrà en cas de controvèrsia sobre la vinculació de l'obra civil al projecte.
c) Instal·lacions d'evacuació d'energia fins al punt de connexió.
d) Costos de tramitació administrativa de les instal·lacions i inscripció en els registres d'autoconsum i de producció d'energia elèctrica. 
e) Si escau, costos de redacció de projectes, estudis de seguretat i salut i adreça d'obra, si es tracta de contractacions externes.
La suma dels costos elegibles del projecte a finançar haurà de ser superior a 10.000 euros.

Solament es consideraran susceptibles de suport els projectes i/o instal·lacions que estiguen constituïts per equips nous, sense ús previ.

A l'efecte d'aquesta convocatòria, solament es consideraran susceptibles de suport les instal·lacions d'autoconsum que el seu titular coincidisca amb el titular del punt de subministrament, tant en la modalitat Tipus 1 com en la modalitat Tipus 2.
 

+Info:

• Bases reguladores per a la concessió d’ajudes de l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE), en el marc dels fons de Compensació i Promoció vinculats al Pla eòlic de la Comunitat Valenciana.

• Pla Eòlic de la Comunitat Valenciana (LLEI 10/2012, de 21 de desembre, de Mesures Fiscals, de Gestió Administrativa i Financera, i d'Organització de la Generalitat, Capítol XIV, article 126 (DOCV nº 6.931, 27/12/2012).

• Llei 24/2013, de 26 de desembre, del Sector Elèctric (BOE nº 310 de 27/12/2013).

• Reial decret 900/2015, de 9 d'octubre, pel qual es regulen les condicions administratives, tècniques i econòmiques de les modalitats de subministrament d'energia elèctrica amb *autoconsumo i de producció amb *autoconsumo. (BOE nº 243 de 10/10/2015).

18-05-2018 1ª Mostra de la Pesca Artesanal de la Mediterrània


La pesca artesanal en la conca mediterrània, constitueix un patrimoni d'un alt valor cultural arrelat en l'imaginari col·lectiu que no es correspon en l'actualitat amb la pèrdua de pes econòmic i social que ostenta aquest sector tradicional, avui dia enfrontat a l'oblit de les administracions públiques, a les pressions de la pesca industrial i a un mar
mediterrani amb ecosistemes cada vegada més afeblits i una productivitat decreixent.

Hui en dia les 22 confraries de pescadors de la Comunitat Valenciana constitueixen un sector estratègic vital per a fer front als desafiaments que enfrontem (canvi climàtic, ocupació, sostenibilitat ambiental, reconversió econòmica, model turístic, entre uns altres) i requereixen d'una nova mirada, una visió innovadora que pose a la pesca artesanal en el nucli.

La Cofraria de Pescadors de Gandia, el Grup d'Acció Local Pesquer de la província de València (Galp Gandia - Albufera), la Comunitat de pescadors del Palmar amb la col·laboració de la Universitat Politècnica de València i el suport de L'Ajuntament de Gandia, organitzen la I Mostra de Pesca artesanal, Turisme i Territori de la Mediterrànea. 

La Mostra, que tindrá lloc al Port de Gandia des del 17 fins el 20 de maig de 2018, està dissenyada des de diferents perspectives per donar a coneixer aquells àmbits relacionats directament amb la Mar. Així, es pretén organitzar una Mostra activa i dinàmica, dirigida a diferents públics, un espai que articule diferents interessos, diversos actors, activitats participatives, diàlegs, audiovisuals, concursos i degustacions, per tal de cobrir les diferents dimensions - professional, artística, cultural, educativa, històricai gastronòmica directament enllaçades amd la Mediterrània. 
 

17-05-2018 Divendres 18 de maig, I Fòrum d’Ocupació d’Alfafar

 

El FÒRUM OCUPA’T és la primera edició de la major jornada d’oportunitats laborals d’Alfafar que t’apropa al món empresarial i t’ajuda a enfocar millor la teua recerca de feina. EL FÒRUM OCUPA’T és la forma de conèixer de primera mà les oportunitats laborals del territori, el lloc on descobrir les eines i serveis que tens al teu abast per a buscar feina i, a més, on podràs participar i aprendre en totes les activitats que han programat per a tu.

No t’ho penses! Si estàs buscant treball, ves al FÒRUM OCUPA’T!

 

FORMACIÓ PER A L’OCUPACIÓ

Si vols millorar la teua ocupabilitat, inscriu-te a les xerrades i tallers pràctics del Fòrum OCUPA’T on, amb l’ajuda dels nostres experts, podràs millorar les teues competències en la recerca de treball, conèixer les eines que tens al teu abast i desenvolupar les teues habilitats. Impulsa el teu procés de busca de feina i tria el que més s’adapte a les teues necessitats actuals.
 

INFORMACIÓ LABORAL

Apropa’t als stands de les entitats col·laboradores i informa’t dels serveis que poden oferir per a ajudar-te a trobar el treball que estàs buscant. Interactua amb les empreses i entitats, descobreix noves oportunitats laborals, lliura el teu Currículum Vitae i deixa que et coneguen.

 

<<< Inscriu-te >>>

 

17-05-2018 Trobada Internacional PHYTOMA-Espanya sobre “Desafiaments de la Sanitat Vegetal davant el Futur: Marc legal Europeu i Canvi Climàtic”

 

La Trobada abordarà, entre altres temes, l'ús sostenible de productes fitosanitaris cinc anys després de l'entrada en vigor dels Reials decrets 1702/2012 i 1311/2012, la comercialització de mitjans de defensa i producció, el nou Reglament Europeu sobre  fertilitzants i bioestimulants,  les noves mesures de protecció contra les plagues dels vegetals, així com la repercussió del Canvi Climàtic en les malalties dels cultius, en la biologia i poblacions de plagues vegetals i en les poblacions i comunitats de males herbes i la seua relació amb els cultius.

Comptarà amb la participació d'importants representants dels aparells legisladors d'Europa i Espanya; per un altre, les conseqüències del canvi climàtic en la sanitat vegetal en el seu conjunt, en el qual els principals experts nacionals i internacionals analitzaran l'impacte en cadascun dels seus camps d'acció: malalties, plagues i males herbes.

El programa arreplega els horaris de les més de trenta ponències i cinc taules redones que engloben aquesta ambiciosa Trobada que compta amb la col·laboració de la Consellería d'Agricultura, Medi ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural de la Generalitat Valenciana i LINCGlobal, Laboratori Internacional en canvi Global, coincideix amb el trenta aniversari de Phytoma-Espanya. Per a planificar el seu contingut i poder comptar amb els ponents més rellevants en cadascuna de les matèries, s'ha creat un Comitè de directors científics integrat per  Juan A. Navas-Cortés, de l'Institut d'Agricultura Sostenible (IAS-CSIC); Alberto Fereres, professor de recerca de l'Institut de Recerca de Ciències Agràries (ICA-CSIC); José Luis González-Andújar, del Laboratori Internacional en canvi Global (IAS-CSIC);  Alberto *Urbaneja, professor de recerca del Centre de Protecció Vegetal i Biotecnologia del IVIA; i Vicente Dalmau, cap del Servei de Sanitat Vegetal de la Generalitat Valenciana.

 

<<< Descarrega el programa >>>

<<< Descarrega la inscripció >>>

<<< Web Phytoma >>>

16-05-2018 A CANALS,

La Casa de Cultura "Ca Don José" de Canals serà la seu d'aquest important encontre empresarial de la Comunitat Valenciana que se celebra el proper 22 de maig, en horari de 15:30 a 20:00 hores.

El Focus PIME es tracta d'una iniciativa promoguda i finançada per la Generalitat Valenciana a través de l'Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE), que s'inclou en la seua política de suport a l'emprenedoria i les PIME.

L'esdeveniment, amb el que col·labora estretament l'Ajuntament de Canals, congrega a empresaris, emprenedors i a qualsevol persona interessada en el món empresarial, convertint-se en l’encontre més gran de networking de La Costera, la Canal de Navarrés i la Vall d'Albaida.

Les inscripcions són totalment gratuïtes i poden fer-se a través d’aquest enllaç: 

http://ceeivalencia.emprenemjunts.es/?op=14&n=13331

 

PROGRAMA DEL FOCUS PIME 2018

  • 15:15 - 15:30 h. Recepció i acreditació d'assistents.
  • 15:30 - 16:30 h.POTENCIA LA MARCA DEL TEU NEGOCI I CAPTA I FIDELITZA CLIENTS PER INTERNET”.

            Ponent: Juanjo del Pou (Consultor de SEO & Màrqueting Online. Especialista en SEO i posicionament web).

 

  • 16:30 - 17:45 h. “OPORTUNITATS DE NEGOCI. CASOS D’ÈXIT”. 

Ponents:

- Carlos García (CEO de Flamingos).

- Rafael Suñer (La Socarrada)

- Antonio Varea (gerent Spai Solana)

- Modera: Emilio Talens (Vicepresident d'ASSOCIEM).

 

  • 17:45 – 18:30 h. Networking.

 

  • 18:30 – 20:00 h. “EMPRENDRE, UNA AVENTURA D’ÈXITS I FRACASSOS”.

Ponent: Javier Echaleku (fundador de Kuombo).

 

Per a Ricardo Requena, alcalde i regidor de Promoció Socioeconòmica, "des del departament estem molt satisfets de què el Focus PIME de la nostra zona es duga a terme a Canals. Amb aquest esdeveniment i la Setmana de Formació Empresarial, celebrada tan sols una setmana abans, continuem esforçant-nos per a oferir formació gratuïta i de qualitat a totes aquelles persones que busquen ampliar les seues competències en el món laboral".