Galeria empresarial de la Província de València

Mostrant els resultats de 61 a 70 de 337

07-05-2018 Càpsules per a emprendre (Valenciactiva)

Les "Càpsules per a emprendre", una iniciativa de l'Ajuntament de València, que imparteix la Cambra de Comerç de València, on oferim una formació a mida de 7 setmanes de duració en matèries bàsiques i necessàries per a portar a bon terme les idees o projectes d'emprenedoria.

El programa té caràcter modular independent, pots optar per realitzar totes les càpsules o únicament les que et resulten d'interès.

El nombre màxim de participants en cada càpsula serà de 20 persones, i s'exigirà un nombre mínim de participants per a la realització del curs.

Si estàs pensant en crear una nova empresa però no tens clar com dur a terme el teu pla de negoci, aquest és el curs ideal per a tu, perquè en un temps reduït t'ensenyarem a realitzar-lo i executar-lo.

Si pel contrari ja tens el teu pla d'empresa o ja has iniciat la teua marxa empresarial, però creus que necessites aprofundir en alguna altra àrea determinada, aquest també és el curs ideal per a tu, perquè podràs triar entre realitzar el curs complet o únicament la càpsula que t'interesse.


Lloc: CMOF MAGÚNCIA
Plaça de Magúncia, 2 (Mercat de Castilla)

Horari: De dimarts a divendres de 10:00h a 13:00h.

Durada: 12 hores per mòdul excepte la càpsula VII 9 hores.
 

Per a inscriure't, polsa durant el periode d'inscripció en cada una de les càpsules que t'interessen i ompli el formulari:

 

PRIMERA FASE

CÀPSULA I. Definició de models de negoci i gestió d'empresa.

INSCRIPCIÓ OBERTA Des del 3 fins al 10 de maig de 2018

COMUNICACIÓ DE PERSONES SELECCIONADES (per mail): 11 de maig 2018

REALITZACIÓ: Del 15 al 18 de maig 2018

  • Concepte de model de negoci.
  • Mètode del “Llenç de Disseny”.
  • Com construir un model de negoci.
  • Elements d'un pla de negoci.
  • Dades bàsiques del projecte empresarial.
  • Anàlisi DAFO dels promotors.
  • Definició del producte o servici.
  • Anàlisi del mercat.
  • Aprén a fer el teu propi pla d'empresa.
     

CÀPSULA II. Pràctic d'obligacions fiscals i tributàries del negoci.

INSCRIPCIÓ OBERTA Des del 3 fins al 17 de maig de 2018

COMUNICACIÓ DE PERSONES SELECCIONADES (per mail): 18 de maig 2018

REALITZACIÓ: Del 22 al 25 de maig 2018

  • Introducció.
  • Inici de l'activitat davant de l'Administració Tributària.
  • Principals obligacions formals.
  • Pagaments a compte.
  • El IRPF.
  • Impost sobre el Valor Afegit.

 

CÀPSULA III. Pràctic de gestió laboral, alta en RETA i alta treballadors/es.

INSCRIPCIÓ OBERTA Des del 8 fins al 24 de maig de 2018

COMUNICACIÓ DE PERSONES SELECCIONADES (per mail): 25 de maig 2018

REALITZACIÓ: Del 29 de maig fins a 1 de juny  2018

  • Característiques del treballador/a autònom/a.
  • TRADE (treballador/a autònom/a econòmicament dependent).
  • Enquadrament en la Seguretat social. Règim General o Règim Especial de treballadors Autònoms (RETA).
  • Protecció social i acció protectora.
  • Retribució i costos de seguretat social.
  • Responsabilitat empresarial.

 

CÀPSULA IV. Màrqueting.

INSCRIPCIÓ OBERTA Des del 15 fins al 31 de maig de 2018

COMUNICACIÓ DE PERSONES SELECCIONADES (per mail): 1 de juny de 2018

REALITZACIÓ: Del 5 al 8 de juny de 2018

  • Pla de màrqueting. Segmentació i anàlisi de mercat.
  • Comunicació i vendes en Internet.
  • Màrqueting en xarxes socials.
  • SEM: Search Engine Màrqueting.
  • Com anunciar-se en google: conceptes bàsics.
  • Introducció a Google Analytics: què és i per a què servix.
  • Introducció al SEO: conceptes i ferramentes.
     

CÀPSULA V. Gestió economicofinancera.

INSCRIPCIÓ OBERTA Des del 22 de maig fins al 7 de juny de 2018

COMUNICACIÓ DE PERSONES SELECCIONADES (per mail): 8 de juny 2018

REALITZACIÓ: Del 12 al 15 de juny 2018

  • El pla financer de l'empresa.
  • Previsions de tresoreria.
  • Expansió i desenvolupament empresarial.
  • Exportació.

 

CÀPSULA VI. Habilitats comercials per a la venda.

INSCRIPCIÓ OBERTA Des del 29 de maig fins al 14 de juny de 2018

COMUNICACIÓ DE PERSONES SELECCIONADES (per mail): 15 de juny 2018

REALITZACIÓ: Del 19 al 22 de juny 2018

  • Conéixer la clientela .
  • Comunicació cap a la clientela. L'escolta activa.
  • Fases del procés de venda.
  • Presa de contacte.
  • Detecció de necessitats concretes.
  • Argumentació a mida.
  • Tractament d'objeccions: tècniques i tipus.
  • Tècniques de tancament: aconseguir l'acord.
  • Seguiment. Màrqueting relacional.

 

CÀPSULA VII. Coaching per a persones emprenedores. (9h)

INSCRIPCIÓ OBERTA Des del 5 de juny fins al 21 de juny de 2018

COMUNICACIÓ DE PERSONES SELECCIONADES (per mail): 22 de juny 2018

REALITZACIÓ: Del 26 al 28 de juny de 2018

  • Què és el coaching.
  • Principis del coaching.
  • Ferramentes i metodologies del coaching.

 

<<< Web Valenciactiva >>>

02-05-2018 Canals: Setmana de la formació empresarial

Des de la Regidoria de Promoció Socioeconòmica de l'Ajuntament de Canals, s'ha organitzat la "Setmana de la Formació Empresarial", amb ponències i tallers dirigits a empresaris, comerciants i emprenedors, però també per a aturats i estudiants. Aquesta començarà el proper dia 8 de maig fins el dia 11 de maig de 2018.

La programació és la següent:

  • Dimarts, 8 de maig:

      "IMMERSIÓ DIGITAL EN PIMES COMERCIALS"       

                   - Horari: 14:30 – 16:30 hores.

                     - Lloc: C. C. Ca Don José (C/. Diputació, 1. Canals).
                     - Ponent: Fidel García.

 

  • Dimecres, 9 de maig:

    “EINES DE SUPORT AL COMERÇ MINORISTA”

               - Horari: 13:30 – 13:45 hores.

    - Lloc: C. C. Ca Don José (C/. Diputació, 1. Canals).

     - Ponent: Mª Victoria Guillén.

 

“DISSENY I PROGRAMACIÓ DE PÀGINES WEB”.

                     - Horari: 13:45 – 16:30 hores.
                     - Lloc: C. C. Ca Don José (C/. Diputació, 1. Canals).
                     - Ponent: Álvaro Valladares.  
 
  • Dijous, 10 de maig:

             “VENDA SENSE FRENS”:
                     - Horari: 14:00 – 16:30 hores.
                     - Lloc: Bar-Restaurant Brasilia (Av. Vicent Ferri, 14. Canals).
                     - Ponent: Alejandro Martín.

 

  • Divendres, 11 de maig:

“EINES DE SUPORT AL COMERÇ MINORISTA”

         - Horari: 13:30 – 13:45 hores.

         - Lloc: C. C. Ca Don José (C/. Diputació, 1. Canals).

         - Ponent: Mª Victoria Guillén.

 

"GESTIONA LES TEUES XARXES SOCIALS AMB HOOTSUITE”:

- Horari: 13:45 – 16:30 hores.

                     - Lloc: C. C. Ca Don José(C/. Diputació, 1. Canals).
                     - Ponent: Álvaro Valladares.
 
 Si està interessat/ada, punxe en aquest enllaç per a inscriure's:

 

AGÈNCIA DE DESENVOLUPAMENT LOCAL

AJUNTAMENT DE CANALS

PL. DE LA VILA, 9.

46650, CANALS (VALÈNCIA)

962240126, ext. 2

664518773

02-05-2018 Jornada Energies renovables (València)


Les energies renovables estan cridades a protagonitzar el panorama energètic espanyol dels pròxims anys. L'evolució tecnològica i la dràstica reducció de costos que han experimentat fan que a dia d'avui no solament siguen competitives amb qualsevol altra font, sinó que els seus beneficis mediambientals i socials els porten a ser protagonistes indiscutibles en qualsevol desenvolupament energètic. L'objectiu d'aquesta jornada és analitzar les oportunitats que la Comunitat Valenciana té en aquest nou entorn, des d'una perspectiva tècnica (noves tecnologies, adaptació i capacitat de la xarxa…), administrativa (tramitació autonòmica i local, terminis…) i financera (Project finance, PPA, crowdlending…).

La macro jornada reunirà a:

  • Professionals del sector energètic: fabricants, promotors, instal·ladors, enginyeries, consultores.
  • Representants de l'administració pública nacional, regional i ajuntaments.
  • Propietaris de plantes industrials.
  • Bancs, inversors privats, business angels, entitats de crowdlending i crowdfunding.
  • Associacions sectorials nacionals i regionals.


Programa:

09:00 Registre

09:30 Una nova etapa de les energies renovables. El cas de la Comunitat Valenciana. D. Daniel Navia Simón, Secretari d'Estat d'Energia (tbc) D. Rafael Climent, Conseller d'Economia Sostenible, Sectors Productius. Comerç i Treball D. Marcos J. Lacruz, President de AVAESEN

10:10 Renovables: competitivitat i estalvi. El paper del autoconsum. Impacte de costos energètics en competitivitat industrial. Anàlisi i mesura en autoconsum. Tramitació i costos de les instal·lacions. El autoconsum en administracions públiques. Consumidors i autoconsum.

11:20 El renàixer de la tecnologia eòlica a la Comunitat Valenciana. Sectors Productius i Comerç El Recurs Eòlic a La Comunitat. El paper de la indústria auxiliar en eòlica. Finançament i creació de valor en eòlica. Innovació en el sector eòlic. Impacte d'eòlica en ajuntaments.

12:30 El paper del gestor i del distribuïdor de la xarxa elèctrica en les energies renovables.

13:30 Menjar- networking

15:30 Les particularitats del desenvolupament fotovoltaic a la Comunitat Valenciana. Aprovisionament, qualitat i costos en Parcs Solars. Fotovoltaica i xarxa elèctrica. Avaluació i planificació de parcs solars. Bancabilitat fotovoltaica. Impacte de la fotovoltaica en el seu entorn.

16:45 Opcions de finançament de projectes d'energies netes. Banca pública i renovables. El Crowdfunding en renovables. Aspectes tècnics, legals i econòmics per a finançament renovable. Fórmules per a l'estabilitat en preus de venda d'Energia.

17:45 Clausura

18:00 Cocktail-networking



<<< Registrat ací >>>

02-05-2018 Taller per a empreses. Com puc finançar els meus projectes de I+D+I?


En el context econòmic actual, la inversió en I+D+i empresarial sembla complicada, no obstant açò, hi ha una sèrie d'instruments de finançament que representen una bona oportunitat per a les empreses.

L'Institut Tecnològic d'Embalatge, Transport i Logística (ITENE) organitza aquest taller per a les empreses del sector, en el qual es presentaran diferents programes de finançament de suport a la I+D+i empresarial de CDTI tant a nivell nacional com a internacional.
 
Addicionalment s'analitzaran les oportunitats que existeixen dins del Programa Marque Europeu per a la Innovació H2020 en pimes: SME Instrument.

Després de les presentacions, aquelles empreses que ho desitgen podran mantenir una entrevista amb el representant de CDTI o ITENE per a exposar les seues propostes de projectes i aclarir dubtes. Per a açò han d'emplenar la fitxa de sol·licitud adjunta i remetre-la abans del 10 de maig al correu indicat per a les inscripcions.


PROGRAMA:

9:30 a 10:00   Registre assistents

10:00 10:10    Benvinguda, introducció i objectius Representant de ITENE


10:10 10:30    Línies de suport de CDTI a la I+D+i empresarial. Sra. Mª Pilar de Miguel Ortega.  Expert en Materials i Nanomateriales del Departament de Salut, Bioeconomía, Clima i Recursos Naturals. CDTI

10:30 11:10   H2020: SME Instrument Sra. Carmen Marcos. Coordinadora SME Instrument. IVACE. Casos d'èxit i claus per a l'èxit Sra. Sandra Bartolín. Expert en estratègia i desenvolupament de negocis tecnològics. ITENE.

11:10 11:45    Cafè – Networking

11:45 14:00  Reunions bilaterals amb CDTI o ITENE (prèvia petició)

DIRIGIT A:

 Empreses del sector de materials, fabricadors d'envàs, embalatge, transport i logística

OBJECTIUS:

​Conèixer els diferents programes de finançament de suport a la I+D+i empresarial de CDTI, com CDTI-PID, CDTI-LDI, INTERCONNECTA, , així com els programes de finançament de projectes internacionals bilaterals.

A més de saber les oportunitats que existeixen dins del Programa Marque Europeu per a la Innovació H2020 en pimes: SME Instrument.



<<< Registrat ací >>>

02-05-2018 Jornada: Claus d'èxit per a emprendre (CEEI València)

T'has plantejat alguna vegada treballar pel teu compte i muntar un negoci? En només 2 hores, experts del Centre Europeu d'empreses Innovadores de València (CEEI València) s'encarregaran possar les bases per a accelerar el procés de convertir la teua idea en empresa.

Et recomanem que plenes el TEST de l'Emprenedor prèviament a assistir a la Jornada, per a obtenir un diagnòstic del teu caràcter emprenedor i el "TEST de la idea” per a rebre una valoració de la teua idea de negoci.

Contingut de la jornada: 

  • - Coolhunting: Cerca d'Oportunitats de negoci
  • - Modele de Negoci: com dissenyar-ho
  • - La Prova del
  • - El Pla d'empresa ha mort?
  • - La síntesi: Resum Executiu
  • - Elevator Pitch: Explica-ho i comparteix
  • - Quina Forma Jurídica em convé?
  • - Com finançar el teu negoci: Finançament privat i Ajudes Públiques


PREU: gratuït, prèvia inscripció.


<<< Inscripcions ací >>>

27-04-2018 Subvencions a projectes de dinamització territorial per a una nova indústria sostenible a la CV


El programa convocat mitjançant la present resolució s’ha elaborat amb la finalitat de desenvolupar les mesures relatives a l’R+D+I empresarial previstes en l’Estratègia d’especialització intel·ligent de la Comunitat Valenciana (RIS3 CV), recolzant el desenvolupament d’iniciatives relacionades amb la indústria 4.0 i la incorporació de criteris de sostenibilitat productiva, mediambiental i social en els nous projectes empresarials.


Entitats beneficiàries

a) Entitats sense ànim de lucre -públiques o privades- amb personalitat jurídica pròpia i seu social a la Comunitat Valenciana, que de forma habitual presten serveis a les pimes en matèria de suport a la innovació i a la modernització en les seues diverses formes i així es reculla en els seus estatuts.

b) Entitats jurídiques amb seu social a la Comunitat Valenciana que gestionen clústers empresarials i que reunisquen la condició d’agrupació empresarial innovadora segons la definició de l’apartat 92 de l’article 2 del Reglament (UE) núm. 651/2014, de la Comissió de 17 de juny de 2014.
 

Requisits dels projectes:

•   Els projectes hauran d'haver-se iniciat amb posterioritat a l'1/1/2017.

•   Els resultats dels projectes hauran de tenir impacte tangible a la Comunitat Valenciana.

•   El contingut dels projectes presentats haurà de ser coherent amb l'activitat, finalitats i estratègia de l'entitat sol·licitant.

•   Una mateixa entitat sol·licitant no podrà presentar més d'un projecte per a cadascuna de les actuacions 1, 2 o 3. Si no es donara aquesta circumstància, únicament s'admetrà l'última sol·licitud presentada en termini.
 

Actuacions susceptibles de suport

Els projectes hauran de poder-se enquadrar en alguna de les següents actuacions susceptibles de suport:

Actuació 1. Organització de jornades i seminaris. Organització de jornades, seminaris, fòrums i trobades planificades, a fi de facilitar a les empreses associades o objectiu de l'associació la seua evolució cap a la indústria 4.0 i la incorporació de criteris de sostenibilitat productiva, mediambiental i social. Les accions hauran de tindre contingut tècnic i abordar alguna de les següents temàtiques:

  1. Capacitació per a quadres directius que facilite la presa de decisions sobre l'estratègia a seguir en el futur.
     
  2. Presentació de les tendències nacionals i europees respecte a la Indústria 4.0, beneficis i oportunitats associades a la digitalització industrial per a les empreses valencianes, i casos d'èxit regionals, nacionals i europeus.
     
  3. Desenvolupament de nous models de negoci basats en la digitalització.
     
  4. Presentació de bones pràctiques i reconeixement en la societat, a fi d'elevar el seu efecte multiplicador.

Actuació 2. Participació en fires, congressos i plataformes de caràcter tecnològic i científic. Suport a l'assistència de personal propi de l'entitat a fires, congressos i plataformes de caràcter tecnològic i científic en matèria d'indústria 4.0 i sostenibilitat productiva, mediambiental i social, de caràcter nacional o internacional.

Actuació 3. Engegada i dinamització de plataformes web col·laboratives. Disseny i implementació de plataformes digitals per a la difusió de continguts tècnics, així com per a la dinamització en l'àmbit d'activitat de l'entitat sol·licitant, de la indústria 4.0 i la sostenibilitat productiva, mediambiental i social, facilitant amb això la cooperació entre les empreses associades o objectiu de l'associació, els agents de l'oferta científic-tecnològica i l'ecosistema d'innovació i emprenedoria.

Actuació 4. Preparació de projectes per a la seua presentació a convocatòries de programes nacionals i de la UE. Suport a les despeses incorregudes per part de l'entitat sol·licitant per a la preparació i presentació de propostes a convocatòries nacionals o europees en matèria d'indústria 4.0 i sostenibilitat productiva, mediambiental i social. Aquestes propostes hauran de tindre com a objecte l'efecte positiu en les empreses associades o objectiu de l'entitat beneficiària.
 

Tipus d'ajuda

Subvenció a fons perdut de fins a un 80% de les despeses subvencionables.

L'ajuda està subjecta al règim de minimis el que suposa que l'ajuda total de minimis concedida a una única empresa no serà superior a 200.000 euros durant qualsevol període de tres exercicis fiscals. A l'efecte de la present convocatòria, s'entendrà per única empresa la definició establida en l'apartat 2 de l'article 2 del Reglament (CE) Nº 1407/2013 de la Comissió.
 

Bases reguladores

Convocatoria. 

 

27-04-2018 Programa TICCámaras València.


La Cambra de comerç, Indústria, Serveis i Navegació d'Espanya, juntament amb la Cambra de comerç de València, han engegat el Programa TICCámaras en el marc del Programa Operatiu “Programa Operatiu Plurirregional d'Espanya FEDER 2014-2020”, amb aplicació en el territori nacional, dins de l'Eix 2 “Millorar l'ús i la qualitat de les tecnologies de la informació i de les comunicacions i l'accés a les mateixes”, en el marc del títol de la prioritat d'inversió “Desenvolupe de productes i serveis de TIC, comerç electrònic i una major demanda de TIC”, i que contribueix a la consecució de l'objectiu específic *OE.2.2.1. “Desenvolupar l'economia digital, incloent el comerç electrònic, per al creixement, la competitivitat i la internacionalització de l'empresa espanyola”, estant cofinançat en un 85%, 80%, 50% pel Fondo Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER).

El programa té com a objectiu impulsar la incorporació de TIC (Tecnologies de la Informació i de la Comunicació) en les pimes, per a fomentar la competitivitat i aprofitar els avantatges tecnològics en les empreses.

El programa consta de 2 fases:

FASE 1: Diagnòstic assistit de TIC: Aquesta fase inclou un sistema de diagnòstic assistit i personalitzat, es realitzarà una anàlisi del nivell de digitalització de l'empresa, sobre 3 línies d'actuació:

Utilització de les TIC per a la millora de la competitivitat: eines de productivitat, CRM, ERP i Cloud Computing.

Comerç electrònic.
Màrqueting digital: SEU, SEM, analítica web, reputació online, aplicacions mòbils, email màrqueting.
Per a l'execució d'aquesta fase del programa, comptaran amb una sèrie d'assessors tecnològics pertanyents a la Càmera.

FASE 2: implantació: Després de l'anàlisi TIC de cada empresa i el Pla Personalitzat d'Implantació, una sèrie de proveïdors externs a la Càmera realitzaran la implantació de solucions TIC para cada empresa, juntament amb la memòria del projecte que van a implantar.


Dirigit a:

Les ajudes van destinades a totes les empreses de la província de València que complisquen els següents requisits:

Ser una pime (xicoteta o mitja empresa) o autònom.
Estar al corrent de pagaments de les seues obligacions tributaris i amb la Seguretat Social.
Complir la normativa d'ajudes de minimis segons el  previst en el Reglament (CE) 1998/2006.
Estar donat d'alta en el Cens del IAE. Independentment dels epígrafs del IAE en els quals estiguen donades d'alta, queden exceptuades aquelles empreses que operen en els sectors de la pesca, l'aqüicultura, el carbó i la producció primària dels productes agrícoles que figuren en la llista de l'Annex I del TFUE
No trobar-se culpable en cap de les prohibicions al fet que fa referència l'article 13 de la Llei 38/2003


Import subvencionable:

​Diagnòstic (FASE I): sense cost per a l'autònom o pime. 
Implantació del pla (FASE II): subvencionem fins a un 50% per a inversions d'un màxim de 7.000 € en desenvolupament tecnològic.
Programa finançat per Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER).


Tramitació:

El tràmit de sol·licitud de participació és molt senzill. Es pot dur a terme a través dels següents mitjans:

  • Registre presencial en Càmera València
  • Registre electrònic Haurà de disposar de Certificat digital i de l'aplicació Autofirma

En qualsevol cas s'hauran d'emplenar i presentar:

  • Imprès de sol·licitud (la persona signatària haurà de tenir la condició de representant legal de l'empresa) - (Annex II)
  • Certificat de l'Agència Estatal de l'Administració Tributària d'estar al dia en les seues obligacions (fent esment a la Llei de subvencions)
  • Certificat de la Seguretat Social d'estar al dia en les seues obligacions (fent esment a la Llei de subvencions).
  • Declaració jurada del compliment de les condicions de participació (Annex III)
  • Persona física: còpia compulsada del DNI del sol·licitant
  • Persona jurídica, còpia compulsada de:
  • DNI del signatari de la sol·licitud amb poders suficients
  • Poder de representació de la persona que signa la sol·licitud (la persona signatària haurà de tenir la condició de representant legal de l'empresa)
  • Targeta d'Identificació Fiscal de l'empresa

L'avaluació de sol·licituds de participació i admissió d'empreses al Programa TICCámaras es realitzarà en l'ordre en el qual hagen sigut registrades en la Càmera.

La resolució de les sol·licituds serà comunicada als beneficiaris per escrit a través de la Cambra de comerç.

27-04-2018 Ajudes a la iniciativa emprenedora 2018 (Quart de Poblet).


Ajudes de fins a 1.500 euros a persones físiques que hagen iniciat o inicien la seua activitat empresarial en el municipi de Quart de Poblet, des de l'1 d'agost de 2017 fins a 31 de juliol de 2018, i complisquen la resta dels requisits de les bases i no hagen rebut esta mateixa ajuda en exercicis anteriors. L'objecte de la qual és recolzar i fomentar la creació de l'activitat empresarial de persones emprenedores per compte propi.

Es pretén dinamitzar la xicoteta i mitjana empresa i el comerç tradicional, suplir amb suport públic les dificultats del mercat actual. Per aquest motiu, l'Ajuntament de Quart de Poblet vol incidir en la promoció de l'ocupació de les persones aturades mitjançant aquesta línia de foment del emprendedurisme i de l'economia social, amb una especial mirada als projectes que incentiven la igualtat d'oportunitats entre homes i dones i no discriminació, desenvolupament sostenible i inclusió, com a principis transversals i horitzontals de la estratègia europea 2020. 

Aquesta operació està emmarcada en els objectius temàtics de l'estratègia de Desenvolupament Sostenible Integrat (d'ara endavant EDUSI), i en concret en la línia d'actuació per a la millora de la empleabilitat i inclusió dels col·lectius mes vulnerables, OT9.4.


Objecte de l'ajuda: 

L'objecte de la present convocatòria és recolzar i fomentar la creació de l'activitat empresarial de persones emprenedores per compte propi, i afavorir així la generació d'ocupació en el municipi de Quart de Poblet.
En vista del bon acolliment en edicions anteriors, la Regidoria d'Ocupació i Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Quart de Poblet ha estimat convenient tornar a convocar les ajudes destinades al foment de l'autoocupació.


Requisits: 

Podran concórrer les ajudes aquelles persones físiques, que inicien la seua pròpia activitat empresarial, sempre que complisquen els següents requisits:

1. Estar en situació de desocupació o inactivitat en l'inici de l'activitat.
S'entendrà en situació de desocupació o inactivitat les persones que desenvolupen una activitat laboral, que el contracte de la qual no supere les deu hores setmanals, podent participar com a potencials beneficiàries d'aquestes ajudes.

2. Iniciar l'activitat empresarial i l'alta en el Règim Especial de Treballadors Autònoms de la Seguretat Social (d'ara endavant REPTA) en el període comprès entre l'1 d'agost de 2017 i el termini de presentació de sol·licituds. S'entendrà com a començament efectiu de l'activitat empresarial la data que conste en la Declaració d'Alta en el Cens d'Obligats Tributaris (model 036 o 037).

3. En cas de constituir-se una cooperativa de treball associat, es podrà subvencionar individualment a cadascun dels/as socis/as cooperativistes amb un màxim de tres beneficiaris/as, que complisquen amb tots els requisits, acollits al REPTA.

4. No haver estat donat d'alta en el REPTA ni en el Cens d'obligats tributaris durant els sis mesos previs a l'inici de l'activitat.

5. Estar empadronat en el municipi de Quart de Poblet, amb una antiguitat mínima de sis mesos a la data de la sol·licitud de l'ajuda (es comprovarà d'ofici en les dades en el padró d'habitants).

6. Que, des de l'inici de l'activitat subvencionada, el domicili fiscal estiga en el terme municipal de Quart de Poblet.

7. Trobar-se al corrent de les obligacions tributàries amb l'Agència tributària, la Seguretat Social i amb l'Ajuntament de Quart de Poblet.

8. Tenir concedida la corresponent autorització administrativa que permeta l'exercici de l'activitat.

9. No haver obtingut, amb anterioritat, ajudes municipals amb el mateix objecte de les bases d'aquesta convocatòria.

10. No trobar-se en cap de les circumstàncies arreplegades en l'art. 13.2 i 13.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, LGS.

No podran beneficiar-se d'aquesta ajuda els socis/as de societats mercantils, civils i laborals, comunitat de béns i autònoms/as col·laboradors/as.

 

<<<< Bases reguladores >>>>

27-04-2018 Jornada gratuïta Comença a exportar


En la jornada s'inclouran temes com  eines i mètodes per a la selecció de mercats exteriors, formes d'accés a aquests mercats, mitjans de pagament, documentació necessària i màrketing internacional, entre altres.

La jornada és gratuïta i està dirigida a les empreses interessades en començar a exportar.

Horari: de 16 a 20h. els dies 12,13 i 14 de juny.
Lloc: Viver d'empreses d'Ontinyent, Av. de Francisco Cerdà, 49 baix,

Inscripcions: http://www.camaravalencia.com/es-ES/jornadas/Paginas/pagina-evento.aspx?cod=7108

Contacte:
Marga Pérez Asensi, 639016301, ontinyent.territorial@camaravalencia.com
Marina Montesinos, 963103917, montesinos@camaravalencia.com

26-04-2018 Fòrum d'Ocupació de Picassent


FOPIC és el Fòrum d’Ocupació de Picassent, impulsat per la Regidoria de Formació, Ocupació i Promoció Econòmica a través de l’Agència de Desenvolupament Local, que representa un important punt de trobada entre empreses que busquen candidats i persones que busquen accedir al món laboral i millorar la seua ocupabilitat. Al llarg de la jornada, les persones assistents tindran l’oportunitat de donar-se a conèixer a les empreses i entrevistar-se amb el seu personal de RRHH prèvia inscripció a les ofertes publicades en aquesta web. A més, podran obtindre formació, orientació i informació laboral útil per a apropar-se al treball que busquen.

FOPIC és la primera edició de la major jornada d’oportunitats laborals de Picassent que t’apropa al món empresarial i t’ajuda a enfocar millor la teua recerca de feina. FOPIC és la forma de conèixer de primera mà les oportunitats laborals del territori, el lloc on descobrir les eines i serveis que tens al teu abast per a buscar feina.
 

El programa d'activitats de FOPIC:

9:00h Obertura de portes i recepció d'asistents. 
9:30h Acte oficial d'inaguració i presentació de la jornada. 
10:00h Conferència: Profesionals del futur.
11:00h Descans i zona networking amb catering. 
11:30h Taller. Supera amb èxit el procés de selecció. 
11:30h Taller. Xarxes Socials per a la recerca d'ocupació. 
11:30h Taller. Descobreix com el NouServef t'ajuda a trobar treball. 
11:30h Taller. Les emocions en el procés de recerca de treball. 
12:30h Conferencia SIN VERGÜENZA.
14:00h Tancament de la jornada. 

 

Lloc i data: 

Data: Divendres 4 de maig de 2018

Horari: De 9:00 fins a 14:00h

Lloc: Casa de la Cultura de Picassent

 

<<<< Formulari d’Inscripció >>>>