L'Oficina de Comerç i Territori-Pateco del Consell de Cambres de Comerç de la Comunitat Valenciana junt al Departament de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València i la col·laboració d'ADEIT Universitat-Empresa i l'Associació Espanyola per a la Gestió dels Centres Urbans (AGECU) estan preparant una nova edició del Diploma de Gestió i Marketing de Centres Urbans.

Aquest curs està dissenyat amb l'objectiu d'oferir als professionals que gestionen els entorns comercials - així com a aquells que dónen suport a aquests projectes des dels col·lectius d'empresarios i comerciants o des de les administracions públiques- les claus per a desenvolupar els seus projectes amb èxit.

Els continguts del curs, que s'impartiran entre febrer i juliol de 2018, presentaran estratègies i ferramentes que els permetran ser eficients, proactius, capaços d'afrontar els reptes existents i de desenvolupar, crear o reinventar els models de gestió de les àrees comercials urbanes, de forma que puguen consolidar-se com a destinacions atractives i competitives.

INFORMACIÓ PRÀCTICA EDICIÓ 2017-2018

  • Titulació pròpia de la Universitat de València: Diploma Universitari en Gestió i Màrqueting de Centres Urbans.
  • Calendari lectiu: del 13 de febrer al 20 de juliol de 2018
  • Crèdits: 20 ECTS
  • Hores: 500
  • Metodologia semipresencial. Sessions presencials no obligatòries (50 hores). Format multicanal.
  • Possibilitat de cursar mòduls independents:
    • Certificat Gestió de centres comercials urbans en un entorn omnicanal (75 hores / 3 ECTS)
    • Certificat Gestió de destinacions de compra. Comerç, turisme i ciutat (75 hores / 3 ECTS).