Què es pot sol·licitar?

EMERGE 2018. Programa de subvencions Iniciativa social, destinades a la contractació de persones desocupades per corporacions locals de la Comunitat Valenciana, per a la realització d'accions previstes en plans o procediments d'emergències en l'àmbit forestal.(DOGV Nº 8240 DE 22/02/2018)

Objecte del tràmit

L'objecte d'aquestes subvencions és la contractació de persones desocupades per corporacions locals de la Comunitat Valenciana per a la realització d'accions previstes en plans o procediments d'emergències en l'àmbit forestal.

Qui pot sol·licitar-ho?

Les corporacions locals municipals de la Comunitat Valenciana detallades en l'annex de la resolució de convocatòria.

Requeriments:

No podran obtindre la condició de beneficiaris les entitats en què concórrega alguna de les prohibicions previstes en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

 

Quantia de l'ajuda / Procediment de pagament

La quantia de l'ajuda és per a sufragar els costos salarials dels treballadors contractats. S'entendrà com a cost salarial les percepcions econòmiques per la prestació del servei, excloent-ne les dietes, les indemnitzacions i les bestretes com a conseqüència de l'activitat laboral, les retribucions de vacances no gaudides i altres percepcions que no tinguen la condició de salari.


Quan s'ha de sol·licitar?

Un mes a comptar de l'endemà de la publicació de l'extracte d'esta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.(DOGV Nº 8240 DE 22/02/2018)


Què s'ha de presentar?

Juntament amb la sol·licitud s'ha d'aportar la documentació següent:

  • a) Formulari annex a la sol·licitud.
  • b) Model de dades de domiciliació bancària quan es tracte d'un compte nou. En el cas que no haguera variat respecte de l'última sol·licitud presentada davant del SERVEF per l'entitat sol·licitant, s'ha d'identificar el número de compte corresponent.
  • c) Declaració responsable del representant legal de l'entitat sol·licitant de què aquesta no es troba incursa en les prohibicions establides en els apartats 2 i 3 de l'article 13 de la Llei general de subvencions per a obtindre la condició de beneficiari.

Impresos associats

MODEL DE DOMICILIACIÓ BANCÀRIA

DECLARACIÓ RESPONSABLE DE NO TROBAR-SE EN CAP DELS SUPÒSITS DE L'ARTICLE 13.2 I 3 DE LA LGS, AIXÍ COM NO SER DEUTOR PER RESOLUCIÓ DE PROCEDÈNCIA DE REINTEGRAMENT

ANNEX A LA SOL·LICITUD. OCUPACIÓ PÚBLICA. ACTUACIONS EN EL MEDI NATURAL DE MUNICIPS D'INTERIOR

 

Com sol·licitar-ho?

Procediment de concessió; distribució de la dotació.

  • - La concessió de les ajudes es tramitarà en règim de concurrència competitiva.

 

  • - L'òrgan col·legiat proposarà la distribució de la dotació pressupostària d'acord amb els criteris següents:

a) es proposarà a tots els sol·licitants un import de 66.000 euros,
b) si la dotació no s'haguera esgotat, l'import sobrant es distribuirà fins a esgotar el crèdit disponible en proporció a la desocupació registrada,
c) si la dotació resultara insuficient per a procedir segons el que estableix l'apartat a, es prioritzaran els municipis amb una desocupació registrada més alta.

  • - La competència per a conéixer de les sol·licituds formulades i resoldre-les correspon per delegació a la persona titular de la Direcció General d'Ocupació i Formació.


Com es tramita telemàticament?

Tramitar amb certificat electrònic.

 

Tramitació

Les sol·licituds s'efectuaran obligatòriament per la modalitat telemàtica a través de la web del SERVEF (www.servef.gva.es) en l'enllaç "Tramitació i models de sol·licitud" que hi ha associat a cada ajuda publicada; per a fer-ho, el sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), els dos admesos per la seu electrònica de la Generalitat (https://sede.gva.es).

Per a fer-ho ha de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques).

 

Informació complementària

Informació per a la presentació telemàtica de les sol·licituds

Aportació de documentació a un expedient obert del SERVEF


Per a més informació sobre els tràmits i requisits, feu clic en: GVA.es