Twitter continua sent hui dia una de les eines de major impacte i influència que hi ha en l'entorn digital. Twitter és una xarxa social on la immediatesa és la norma, més que en cap xarxa social i on les empreses tenen oportunitats de participar directament en les converses dels usuaris. La generació de converses és la clau per a una estratègia efectiva, i Twitter, gràcies a lús d'etiquetes, llistes, paraules clau, etc., ens ajuda com cap a poder participar i influir en els usuaris.
Aquest curs va dirigit a professionals de màrqueting i comunicació offline, pimes que vulguen incorporar estratègies de màrqueting online, autònoms i persones interessades en el desenvolupament de la seua marca personal i emprenedors.
OBJECTIUS:
Amb aquest curs aconseguiràs:
PROGRAMA:
• Què és Twitter.
o Estructura i fonaments.
• Configuració del compte de Twitter.
• Classificació i tipologia d'Usuaris.
• Estratègia de continguts en Twitter.
o Com aconseguir seguidors.
o Comportament en Twitter.
• Reputació en Twitter.
o Identitat digital i Reputació.
o Gestió d'Usuaris.
• Eines de gestió.
• Mesurament i control del compte de Twitter.
PLACES: 20
DATA I LLOC: 29 de gener de 9.30 a 14.30h. (5 hores) en Aula Formació Edif.B CEEI València ( Av. Benjamín Frnaklin 12, Paterna)
PREU: 75 euros (IVA inclòs).
MATRÍCULA:
2. Enviar un mail amb el concepte WS1 a: formacion@ceei.net i t'enviarem els passos a seguir