Dia i hora: 30 de setembre de 2021 de 12.00 a 13.30
 
On: Edifici Innsomnia. Moll de Ponent s/n. Darrere embull núm. 5. València (València)
 
Les startups han adoptat un paper estratègic a nivell social i empresarial. Aporten valor en la innovació, digitalització i tecnologia, eixos de l'estratègia europea i d'Espanya per a la recuperació econòmica. El repte està en la visibilitat d'aquesta labor i correspon als mitjans de comunicació informar d'ella, sobretot en la nova era del periodisme després de la pandèmia.
 
12.00 a 12.45 Tracció de les startups per a mitjans de comunicació. Aquesta taula estarà centrada en la importància de generar contingut de valor per a captar l'atenció dels mitjans de comunicació.
 
Convertir les accions, projectes o les pròpies *startups, en fets *noticiables, perquè la comunicació és un factor clau per a transmetre adequadament els missatges dirigits als clients, socis, inversors, ecosistema i públic en general.
 
Ponents:
  • Mateo Rouco. Head of Communications. Wayra
  • Alberto Iglesias. Subdirector de Disruptors i Innovadors (D+I). L'Espanyol
  • José Torrego. Director i Fundador. El Referent
Moderador:
  • Esther Molina. Directora i presentadora de Pymetech. Agència EFE
12.45 a 13.30. La gestió eficient de la comunicació. Aquesta taula tindrà com a tema principal la gestió de la comunicació.
 
A més de generar contingut d'interés, és important trobar la manera de donar-li visibilitat, establir una estratègia i trobar els millors aliats a través de diferents canals de comunicació tant tradicionals com digitals.
 
Ponents:
  • Carlos Ferrando García. Fundador i CEO. Closca Design
  • Ismael Labrador. Cofounder, CMO & CPO. TUVALUM
  • Estefanía Pastor. Redactora Cap. Edicions València Plaza, S.L.

+Info e inscripción