La transformació digital de l'empresa és avui dia una necessitat.

No solament hem d'estar atents a l'evolució dels canals de captació de l'empresa, dels recursos humans i dels processos de gestió, sinó també a la forma en què integrem tots ells i aconseguim un benefici real amb açò.

Al llarg de la jornada, abordarem com funcionen els canals de captació digitals juntament amb altres canals no digitals, com afecten als departaments de màrqueting i comercial i de quina forma s'integren en els processos de gestió diària de l'empresa.  

També parlarem de la gestió comercial digital i els beneficis que obtenim de connectar-la amb la facturació i comptabilitat.


Objectius de la jornada:

  • Conèixer el potencial de les integracions digitals per a situar al client com a eix de totes les accions
  • Plantejar esquemes de coordinació entre els departaments de màrqueting i comercial
  • Conèixer els avantatges i dificultats actuals de les integracions dels sistemes i com es realitzen. Saber que és una API i para què serveix.
  • Formular un esquema de connexió dels canals de captació amb els sistemes de gestió


Programa:


1.    Estratègies digitals. Gestió dels canals digitals.

2.    Organització i planificació digital.

3.    El comportament del consumidor digital.

4.    L'Embut de conversió. El viatge del client. Customer Journey.

5.    Canvis en el model organitzatiu. Màrqueting / Comercial.

6.    Ecosistema dels sistemes captació i de gestió.


Dirigida a:

Empresaris, gerents, directius de Pimes i futurs empresaris. 

Ponent: 

Rubén Salcedo. Consultor de Màrqueting Digital Relacional. CEO de Barmet Mitjana. 

Dia, Hora i Lloc: 

Dijous 22 de Març de 16:15 a 19:30 en el Saló d'Actes del CEEI València. 

Preu:

Gratuït, prèvia inscripció, fent clic ací.