Mostrant els resultats de 181 a 190 de 338

20-11-2017 Obert el termini per demanar les ajudes a la certificació d'agricultura ecològica

taronjaLa Conselleria d'Agricultura, Medi ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural ha convocat per un import de 750.000 euros les ajudes per al suport a la certificació a la Comunitat Valenciana per a l'any 2017, en el marc de l'I Pla Valencià de Producció Ecològica 2016-2020.

Aquesta convocatòria d'ajudes està dirigida als titulars d'explotacions agropecuàries, empreses d'elaboració, manipulació, envasat, emmagatzematge, exportació o comercialització de productes ecològics. Amb això, es pretén potenciar la producció, transformació i consum dels productes ecològics a la Comunitat Valenciana.

A més, compensa l'esforç suplementari de l'operador ecològic, que ha de suportar majors costos associats al sistema de producció i reconèixer el valor del mateix, ja que comporta beneficis indirectes que repercutixen en el conjunt de la societat.

El Comitè d'Agricultura Ecològica de la Comunitat Valenciana (CAECV),per tal d'aconseguir una major eficàcia en la gestió de les ajudes, serà l'òrgan que assistirà a l'administració en la seua gestió.

Convocatòria: http://www.dogv.gva.es/va/resultat-dogv?signatura=2017/10372&L=0 

Tràmits: http://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=18688&version=amp 

 

14-11-2017 Moncada: 29/11, Jornada d´immersió digital per a pimes comercials

29/11/2017 de 15:00 a 17:00h

Saló d'actes de l'Antiga Cambra Agrària: c/ Marià Benlliure núm. 7 - 2a planta (Moncada)

Inscripcions: luisroberto@msusau.Es

Organitza: Divalterra (Diputació de València)

Col·labora: Ajuntament de Moncada – AFIC

 

Divalterra (Diputació de València) realitzarà el pròxim 29/11/17 a Moncada, una sessió informativa denominada "Immersió digital en pimes comercials" sobre les opcions que Internet oferix a les PIMES del sector sense necessitat coneixements informàtics avançats ni inversions considerables.

El contingut pretén ser una introducció bàsica per a animar a les empreses a conéixer les potencialitats del canal Internet per al seu comerç sent el principal públic objectiu:

-Comerços sense presència online o amb presència online molt limitada

-Comerços que estan plantejant-se projectes d'e-commerce

-Representants d'associacions de comerciants

-Personal tècnic d'entitats locals (ADL, AFIC...) i associacions empresarials

-Persones interessades en l'estudi d'hàbits de consum i tendències del sector comercial

 

La sessió, impartida per personal tècnic de Divalterra, té una duració de 2 hores, i s'estructura en 4 grans blocs:

    Comerciants: breu caracterització del sector i el seu ús de TIC i e-commerce
    Persones consumidores: nous hàbits de consum. Consumidor/a online
    Presència online: Estar en internet. Repàs a les principals opcions de promoció online gratuïta dels establiments comercials
    Presència online: Vendre en internet. Webs pròpies, presència en marketplaces, xarxes socials...
    Conclusions

13-11-2017 CAIXA POPULAR I L'AJUNTAMENT AMPLIEN EL NOMBRE DE COL·LECTIUS QUE ES PODEN ACOLLIR ALS MICROCRÈDITS EMPRENEDORS CONVENIADOS ENTRE AMBDUES ENTITATS

L'Ajuntament de Quart de Poblet i Caixa Popular no solament han renovat el conveni de col·laboració entre ambdues institucions per al desenvolupament d'iniciatives emprenedores de creació d'autoocupació, sinó que l'han reforçat ampliant el nombre de col·lectius ciutadans que poden beneficiar-se dels microcrèdits per a persones emprenedores, oferits per l'entitat bancària. L'alcaldessa, Carmen Martínez, i el director de l'oficina de Caixa Popular en el municipi, Juan Gallur, han ratificat l'acord. A l'acte ha assistit el tinent d'alcalde i regidor d'Ocupació i Promoció Econòmica, Juan Medina.

La creació d'aquesta línia de microcrèdits per a emprenedors i emprenedores, que es va iniciar fa tres anys, respon a la presa de consciència tant de "la importància que té en el teixit social i econòmic de les poblacions la generació i suport de projectes emprenedors i d'autoocupació", com de "la necessitat d'oferir vies de finançament per a aquelles persones que vulguen desenvolupar aquests projectes", segons recull el document.

Per a la concessió dels microcrèdits és necessari que la proposta arribe a Caixa Popular a través de l'Ajuntament, en concret, des del Centre d'Ocupació i Desenvolupament (CED) municipal, que emetrà un informe inicial sobre la viabilitat del projecte. L'entitat es compromet a la revisió i estudi de tots les operacions que els remeta el CED, acollides a aquesta línia de finançament, informant del resultat de l'estudi i, en cas que siga negatiu, treballant la busca de possibles alternatives amb el citat servei de l'Ajuntament.

Les persones beneficiàries, segons l'acord, són: microempreses o persones físiques que tinguen previst obrir un negoci d'índole comercial o empresarial a Quart de Poblet; veïns i veïnes del municipi que planegen iniciar un negoci en una altra localitat en la qual tinga una oficina Caixa Popular, i empreses de nova creació (les que han iniciat l'activitat dins dels tres mesos previs a la sol·licitud), radicades a Quart de Poblet o la gerència de la qual siga del municipi i l'activitat es desenvolupe en una altra població amb oficina de Caixa Popular.

S'entén com a microempresa aquella que té menys de 10 persones emprades, el seu volum de negoci és inferior a un milió d'euros o el Balanç General Anual 
inferior a 1,4 milions d'euros, i no està participada en més d'un 25% per una gran empresa.

En aquesta renovació del conveni, s'ha ampliat a majors de 45 anys els col·lectius ciutadans que, amb caràcter general, s'estableixen com a preferents per a la obtenció d'un d'aquests microcrèdits, sempre que complisquen els requisits. La resta són famílies monoparentals, joves, dones, persones amb discapacitat i aturats de llarga durada.

Aquests microcrèdits s'integren en les diferents actuacions que s'estan realitzant des del CED en la línia Opcions Iniciativa Emprenedora, com són; el servei d'assistència a emprenedors/res, conveni amb Fevecta per al desenvolupament i atenció a emprenedors/res i promoció de la cooperativa, formació, premis Q a la iniciativa emprenedora, ajudes econòmiques locals a l'emprenement i vivers d'empreses. Així mateix, segueix l'estratègia municipal de propiciar convenis amb empreses i altres institucions que afavorisquen la creació d'ocupació i oportunitats per a totes les persones, així com el desenvolupament socioeconòmic del municipi, en general.

13-11-2017 Obert el termini de petició d'ajudes a instal·lació de joves agricultors

L'objectiu d'aquestes ajudes és, d'una banda, facilitar als joves agricultors la seua instal·lació en explotacions agràries viables, sostenibles i competitives; i d'altra banda, el rejoveniment i la millora del nivell de formació de les persones titulars de les explotacions.

Aquest objectiu es materialitza mitjançant la concessió d'una ajuda per a donar suport a la primera instal·lació a explotacions que aconseguisquen la qualificació de prioritàries i que les persones beneficiàries de l'ajuda arriben a complir els requisits per a ser considerats agricultors actius i professionals. 

La mesura s'adreça als joves agricultors a fi que es puguen instal·lar com a agricultors professionals mitjançant titularitat exclusiva, compartida o en règim de cotitularidad d'una explotació agrària que arribe a poder ser qualificada com prioritària.

Així mateix, es pot accedir a l'ajuda per mitjà de la integració com a soci en una entitat associativa amb personalitat jurídica, preexistent o de nova constitució, que siga titular d'una explotació agrària que arribe a poder ser qualificada com prioritària i en la qual el control de l'explotació recaiga en la persona beneficiària de l'ajuda. En aquest cas, l'activitat fonamental de la societat ha de ser l'agrària, i ha de complir amb els requisits per a ser qualificada com a microempresa o petita empresa segons la definició de la Recomanació 2003/361/CE de la Comissió. 

Per a garantir la viabilitat de l'explotació, els joves han de presentar un pla empresarial que s'ha de començar a aplicar abans dels nou mesos següents a la concessió de l'ajuda, i permetre que abans dels díhuit mesos següents a la data de la instal·lació el jove agricultor complisca els requisits establits per a poder ser considerat com a agricultor actiu i disposar d'un nivell de capacitació suficient.

En general, aquest pla empresarial ha de finalitzar com a màxim d'huit mesos després de la data de la instal·lació i després d'executar-lo ha de permetre que el jove complisca els requisits per a ser considerat agricultor professional i que l'explotació puga ser qualificada com a prioritària. No obstant això, en funció de les característiques de l'explotació i, en particular, de la data d'entrada en producció de les inversions que s'han de realitzar, es pot acceptar un període addicional de fins a díhuit mesos per a la finalització del pla empresarial. Aquesta ampliació no eximeix de l'obligació de complir amb el requisit de ser agricultor actiu i tindre la capacitació suficient abans dels d'huit mesos següents a la data de la instal·lació

+info, tràmits i requisits a http://www.gva.es/portal/page/portal/inicio/procedimientos?id_proc=571

08-11-2017 Jornada formativa per a emprenedors a Ontinyent el 23 de novembre de 2017

 

Els ponents de SECOT València amb els seus coneixements i experiència com a emprenedors i directius ens ofereixen unes sessions pràctiques i participatives on els assistents adquireixen les nocions necessàries per iniciar un projecte empresarial.

El cicle de jornades formatives “Tallers Emprenedors 2017” es durà a terme en diversos municipis. A Ontinyent es celebrarà el proper dia 23 de novembre a les 12:00 hores.

Per a assistir a la jornada és necessari inscriure's a través del link que s'indica en el cartell.

Per a més informació contactar amb l'ADL:

Telèfon: 96 291 82 27

E-mail: ontinyent.adl3@cv.gva.es

Clic ací per a veure el cartell

07-11-2017 La Xarxa de Ciutats Innovadores celebrarà la seua reunió anual a Ontinyent coincidint amb el Foro I+T

 

La Xarxa de Ciutats Innovadores celebrarà la seua reunió anual a Ontinyent, coincidint amb la celebració del VI Fòrum I+T de la ciutat, jornada d’innovació i tecnologia organitzada per l’Ajuntament i el Clúster Innovall. Així, representants tècnics i polítics de ciutats com ara Alcoi, Villena, Vila-Real, Torrent o Almussafes, entre d’altres,(tots ells integrants al seu torn de la Xarxa Estatal INNPULSO de Ciutats de la Ciència i la innovació), aprofitaran per assistir i participar de manera activa exposant els seus avanços en matèria d’innovació al Fòrum, que tindrà lloc el proper dijous dia 9 al Centre Cultural Caixa Ontinyent.

Al fòrum I+T, que serà presentat per la regidora d’Innovació, Rebeca Torró, i clos per l’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez (en tots dos casos acompanyats pel president d’Innovall, Rafael Pla), es comptarà amb altres novetats, com la presentació d’una ferramenta basada en la realitat virtual que serà emprada per promocionar la ciutat. Aquesta eina serà objecte d’una presentació i projecció als  dispositius mòbils i terminals adaptats, donant als usuaris una percepció immersiva.

Al Fòrum, a més a més, es comptarà amb la participació activa de 10 de les empreses pertanyents a Innovall, que presentaran les seues solucions, productes i serveis adreçats a Smart Cities, municipis que estan en camí de transformar-se en municipis avançats i sostenibles. Entre elles estan la implantació de plataformes de Smart City integrades amb solucions verticals; un sistema de recollida de contenidors de reciclatge; sistemes d’eficiència energètica o solucions de Marketing WiFi per a comerços, entre d’altres. 

El regidor coordinador de Política Econòmica de l’Ajuntament, Pablo Úbeda, explicava que “a l’edició d’enguany del fòrum, es va a donar visibilitat a les polítiques i models de gestió municipal innovadors posades en marxa per millorar la qualitat de vida de la ciutadania. Va a ser una jornada molt interessant que a més servirà per intercanviar experiències entre municipis innovadors, fent d’Ontinyent capital de les Smarts Cities valencianes eixe dia”. Úbeda també agraïa el treball d’Innovall en l’organització del Fòrum, una activitat recolzada per l’Ajuntament a través del Consell Econòmic i Social (CES).

Més informació i programa

06-11-2017 Jornades: "Govern TI en les Administracions Públiques (IT Governance in Public Administration)".

En estes jornades es tractaran diferents temes d'interés com són:

+Novetats més notables en matèria d'Administració electrònica i la Llei 39/2015.

+Governs de TI

+Ciberseguritat en els Ajuntaments

+Fons Europeus per a Administracions

Inscripcions:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfCSVft_mzlOE6ZbBl8nS6HAhwKgvzraV4Q5KsYB0odoGn2ug/viewform

 

31-10-2017 Nova Llei 6/2017 de Reformes Urgents del Treball Autònom

https://www.boe.es/diario_boe/txt.php?id=BOE-A-2017-12207 pot consultar-se el text íntegre de la nova llei, que recull diverses millores en el règim normatiu de l'activitat per compte propi.

Les principals qüestions a destacar són les següents:

Ampliació de la tarifa plana: Des de l'1 de gener de 2018, la tarifa plana de 50 euros tindrà una durada mínima de 12 mesos, i quotes reduïdes el segon any (i fins el tercer any per a autònoms/es menors de 30 anys (homes) o 35 anys (dones)

* Nova tarifa plana de 50 euros durant 12 mesos per a dones que es reincorporen al lloc de treball després de la maternitat

* Ampliació fins als 12 anys (abans 7 anys) de l'edat màxima dels menors a càrrec per a obtenir bonificació del 100% de la quota durant 12 mesos si es contracta un treballador/a

* Bonificació del 100% de la quota durant descans per maternitat/paternitat, adopció, acolliment o risc durant embaràs o lactància

Bonificacions per contractació de familiars

* Reducció del 20% al 10% del recàrrec per ingresos fora de termini per al primer mes

* Devolució d'ofici dels possibles excessos de cotitzacions per pluriactivitat

* Possibilitat d'abonar la quota fraccionadament, per dies treballats (fins a 3 altes/baixes per any)

* Possibilitat de canviar la base de cotització fins a 4 vegades a l'any

* Possibilitat de compatibilitzar l'activitat amb el 100% de la pensió de jubilació si es contracta almenys un/a treballador/a per compte alié

* Modificació de les bases reguladores de les prestacions de paternitat/maternitat

* Canvi en el càlcul de la base mínima dels/les autònoms/es societaris/es amb menys de 10 treballadors/es, que passara a determinar-se a la Llei de Pressupostos de l'Estat

Consideració de l'accident "in itinere" com accident de treball

* Noves deduccions IRPF: despeses de subministraments i manutenció per a habitatge habitual afectat parcialment a activitat econòmica

* Millora dels drets col·lectius i formació

 

 

 

30-10-2017 ADL Canals organitza el curs Facebook ADS. Campanya d'anuncis d'èxit a baix cost

L'Ajuntament de Canals, des de la Regidoria de Promoció Socioeconòmica i en col·laboració amb el Centre de Turisme de València, ha organitzat un curs gratuït anomenat "FACEBOOK ADS. CAMPANYA D'ANUNCIS D'ÈXIT A BAIX COST".

El curs es realitzarà els dies 30 i 31 d'octubre al Centre Ca Don José de Canals, de 9:00 a 13:00 hores.

La data màxima d'inscripció és el dia 18 d'octubre i es realitza al Departament ADL de l'Ajuntament de Canals o a través de l'APP per a dispositius electrònics del CDT .

La documentació que s'ha d'aportar és una fotocòpia del DNI i una acreditació d'estar en actiu (última nòmina, contrat de treball o últim rebut d'autònoms).

L'objectiu d'aquest curs és conèixer la ferramenta Facebook Ads invertint xicotetes quantitats en publicitat per a optimitzar l'abast, les interaccions, les converses i finalment les vendes.

Els continguts del curs són:

1) Com crear una campanya d'anuncis eficaç amb 20€.

2) Bases del funcionament: diferències entre campaña, conjunt d'anuncis, i anuncis.

3) Tres factors per a una campanya d'èxit: segmentació, missatge i imatge.

4) Com triar l'objectiu òptim per a la meua campanya: abast, interaccions i conversions.

5) Tres trucs per a no gastar més del compte.

6) Estadístiques finals: com mesurar l'èxit de la meua campanya.

 

Per a qualsevol dubte, cridar al telèfon 962240126, extensió 149, o enviar un correu electrònic a info.adl@canals.es.