Mostrant els resultats de 181 a 190 de 338

05-01-2018 L'Ajuntament de Canals obre el termini de presentació de sol·licituds per a participar a la Fira Comercial

La Regidoria de Promoció Socioeconòmica, junt amb el Departament de Desenvolupament Local de l'Ajuntament de Canals, han organitzat la Fira Comercial per al proper 10 de febrer de 2018. L'horari de la mateixa serà de 9:00 fins les 21:00 hores a l'Avinguda Vicent Ferri de Canals.

La sol·licitud per a poder participar es pot trobar clicant ACÍ. Aquesta es lliurarà al Registre d'Entrada de l'Ajuntament de Canals, en horari de 7:00 a 14:30 hores, o enviant-la per correu electrònic a info.adl@canals.es, des del dia 4 de gener fins el 2 de febrer de 2018.

Les instruccions de partipació es poden trobar clicant ACÍ.

Per a qualsevol dubte, es pot telefonar al 962240126-ext. 149, o enviar un correu electrònic a info.adl@canals.es.

28-12-2017 Oberta la preinscripció al curs de postgrau en Gestió de Màrqueting i Centres Urbans

L'Oficina de Comerç i Territori-Pateco del Consell de Cambres de Comerç de la Comunitat Valenciana junt al Departament de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València i la col·laboració d'ADEIT Universitat-Empresa i l'Associació Espanyola per a la Gestió dels Centres Urbans (AGECU) estan preparant una nova edició del Diploma de Gestió i Marketing de Centres Urbans.

Aquest curs està dissenyat amb l'objectiu d'oferir als professionals que gestionen els entorns comercials - així com a aquells que dónen suport a aquests projectes des dels col·lectius d'empresarios i comerciants o des de les administracions públiques- les claus per a desenvolupar els seus projectes amb èxit.

Els continguts del curs, que s'impartiran entre febrer i juliol de 2018, presentaran estratègies i ferramentes que els permetran ser eficients, proactius, capaços d'afrontar els reptes existents i de desenvolupar, crear o reinventar els models de gestió de les àrees comercials urbanes, de forma que puguen consolidar-se com a destinacions atractives i competitives.

INFORMACIÓ PRÀCTICA EDICIÓ 2017-2018

  • Titulació pròpia de la Universitat de València: Diploma Universitari en Gestió i Màrqueting de Centres Urbans.
  • Calendari lectiu: del 13 de febrer al 20 de juliol de 2018
  • Crèdits: 20 ECTS
  • Hores: 500
  • Metodologia semipresencial. Sessions presencials no obligatòries (50 hores). Format multicanal.
  • Possibilitat de cursar mòduls independents:
    • Certificat Gestió de centres comercials urbans en un entorn omnicanal (75 hores / 3 ECTS)
    • Certificat Gestió de destinacions de compra. Comerç, turisme i ciutat (75 hores / 3 ECTS).

21-12-2017 Anunci de subhasta d'aprofitaments forestals a boscos de la província de València

El DOGV de 20/12/2017 publica l'anunci d'obertura de la subhasta per a que les persones interessades en explotar aprofitaments forestals (apícoles, plantes aromàtiques, labor i sembra, tòfona o pastures) durant els propers 5 anys puga efectuar la seua oferta.

En concret surten a subhasta els següents aprofitaments:

*Apícola: a les zones especificades dels termes municipals d'Alzira, Bolbaite, Cofrentes, Domeño, Gilet, Jalance, Montesa, Navarrés, Pedralba, Turis, Utiel, Vilamarxant, Yátova i Zarra

*Herbes aromàtiques: a les zones especificades dels termes municipals d'Ademuz, Andilla, Aras de los Olmos, Domeño i Titaguas

*Aprofitaments de labor i sembra: a les zones especificades dels termes municipals d'Alpuente, Chera, Domeño, Losa del Obispo i Requena

*Tòfona: a les zones especificades del terme municipal d'Andilla

*Pastures: a les zones especificades dels termes municipals d'Ademuz, Agullent, Andilla, Antella, Aras de los Olmos, Ayora, Bicorp, Bolbaite, Buñol, Calles, Carrícola, Catadau, Domeño, Enguera, Gestalgar, La Yesa, Llombai, Montesa, Quatretonda, Quesa, Salem, Sinarcas, Sot de Chera, Titaguas, Turis, Utiel, Vallanca i Xàtiva

Les subhastes se celebraran els dies 15 o 16 de gener de 2018 en els ajuntaments respectius (o en les dependències de la Direcció Territorial de València en els casos de terrenys forestals propis) d'acord amb el calendari publicat a l'annex de la convocatòria, que detalla els lots, unitats, i preus de sortida de cada aprofitament.

21-12-2017 Bases reguladores d'ajudes per a la formació professional i l'adquisició de competències per a activitats agroalimentàries

Les actuacions subvencionables són els Cursos de formació, Seminaris, Tallers, Visites tècniques i altres activitats formatives relacionades amb les temàtiques següents:

a) Desenvolupament de noves qualitats i innovació destinades a la creació d'ocupació dins de l'àmbit rural.
b) Qualificació dels professionals del sector agroalimentari i del medi rural.
c) Adaptació a les tecnologies de la informació i la comunicació en el medi rural.
d) Millora de la gestió de les explotacions agràries perquè siguen econòmicament viables i ambientalment sostenibles.
e) Aprenentatge i coneixement de tècniques tradicionals que milloren la sostenibilitat dels sistemes agraris.
f) Divulgació dels canvis normatius que s'hi produïsquen.
g) Difusió de resultats d'experimentació i investigació agrària.
h) Coneixement de la repercussió de l'activitat agrària sobre el medi ambient
i) Millora dels coneixements sobre la sanitat vegetal i animal, benestar animal i seguretat en el treball, així com sobre condicionalitat.
j) Gestió sostenible dels recursos naturals, cultius i sistemes alternatius, estalvi d'energia i costos de producció, i millora del paisatge.

Es consideren com a costos subvencionables elegibles els següents:
a) Costos d'organització.
b) Costos de prestació de les activitats de formació professional i adquisició de competències.
c) Despeses de viatge i allotjament.
d) Dietes dels participants.
e) L'IVA en el cas que siga real i definitivament suportat pel beneficiari i, per tant, no recuperable

+info: http://www.dogv.gva.es/va/resultat-dogv?signatura=2017/11483&L=0

19-12-2017 El Grup d'Acció Local RURABLE selecciona gerència i personal tècnic

RURABLE, agrupació formada per diferents protagonistes del teixit econòmic, de l'Administració i de la societat civil de la Foia de Bunyol-Chiva, la Plana d'Utiel- Requena i la Vall d'Ayora-Cofrentes està conformant l'equip que ha de dur a terme la seua estrategia de desenvolupament local participatiu (EDLP), i obre un termini de 10 dies per a seleccionar 2 persones per a ocupar un lloc de gerència i un de personal tècnic.

Consulteu aquí les bases

18-12-2017 Jornada Oportunitats de desenvolupament territorial a les àrees de despoblament

La Càtedra de Cultura Territorial Valenciana i el Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial han organitzat a la localitat de Carrícola (la Vall d'Albaida) la jornada "OPORTUNITATS DE DESENVOLUPAMENT TERRITORIAL A LES ÀREES DE DESPOBLAMENT".

Aquesta Càtedra té com a finalitat constituïr-se com un espai de referència per a l’anàlisi, la investigació i la difusió de les temàtiques relacionades amb el territori que permeten avanços per a la seua gestió adient, i que aquests siguen transmesos a la societat tant per al seu coneixement com per a la seua implicació i aportació.

Inscripció gratuïta a http://projeccio.uv.es:8080/ins/index.php?sid=31393&lang=ca

>>>>Descarregar programa<<<<<

12-12-2017 Ajudes programa mixte d'ocupació-formació Escoles d’Ocupació ET FORMEM

Les entitats beneficiàries hauran d'estar acreditades i ser competents per a l'execució
de les corresponents obres o serveis.

Es podran sol·licitar projectes de continuïtat de primera etapa o projectes
nous de segona etapa. No obstant això, les entitats que estiguen desenvolupant un
projecte concedit sobre la base de la primera etapa, per a poder presentar una sol·licitud
de projecte nou de segona etapa, serà requisit necessari presentar també
sol·licitud del projecte de continuïtat de primera etapa

+info http://www.dogv.gva.es/va/resultat-dogv?signatura=2017/11024&L=0

12-12-2017 VINE A FER LES COMPRES A ONTINYENT AMB EL BUS GRATUÏT

Els autobusos gratuïts per anar a Ontinyent en Nadal tindran 3 rutes diferenciades amb una durada màxima de mitja hora per trajecte. En total, en esta iniciativa impulsada per l’Ajuntament al marc de la campanya “Ontinyent Il·lusiona” s’inclouran 72 trajectes repartits en 12 trajectes diaris d’anada i 6 de tornada els dies 16, 17, 23  i 30 de desembre, passant per 14 municipis de La Vall d’Albaida.

El regidor coordinador de Política Econòmica, Pablo Úbeda, recordava que es podrà gaudir d’aquest servei sense reserva prèvia i de forma totalment gratuïta, podent consultar-se els horaris i punts d’eixida a la web www.ontinyent.es a l’apartat “Ontinyent Il·lusiona”, o telefonant al 962918200. Úbeda explicava que “a Ontinyent anem a gaudir d’un nadal ple d’activitats de tot tipus i comptem amb una oferta comercial que supera en densitat a altres capitals de comarca veïnes. Volem que els veïns i veïnes de La Vall d’Albaida tinguen les màximes facilitats per acudir a visitar-nos, i per això els animem a vindre i acompanyar-nos estos dies emprant estos autobusos que a més estan pensats per a arribar en trajectes curts i còmodes i a vàries hores”, destacava.

En concret, la ruta 1 passarà per Benigànim, Alfarrasí, l’Olleria i Aielo de Malferit; la ruta 2 per Castelló de Rugat, Montaverner, Palomar, Albaida i Benissoda; i la ruta 3 per La Pobla del Duc, Bèlgida, Atzeneta i Agullent. Els busos partiran des de Benigànim, Castelló de Rugat i La Pobla del Duc les 10:00, 11:30, 16:30 i 18:00, passant per la resta de pobles fins arribar en un temps màxim de mitja hora fins la parada situada front al Centre Comercial El Teler d’Ontinyent. Els trajectes de tornada tindran lloc des d’esta mateixa parada a les 13.30 i les 20:00 hores.

Úbeda recordava que al marc de la campanya “Ontinyent Il·lusiona” l’Ajuntament, en coordinació amb diverses entitats i associacions locals, posa a l’abast de veïns i visitants una trentena d’activitats gratuïtes al carrer, el sorteig de premis i xecs-regal, o una nova edició del Festival del Circ i Teatre. “ A Ontinyent tenim de tot, i totes i tots els qui ens acompanyen de segur trobaran oferta comercial, hostelera i lúdica del seu gust”, concloïa el regidor.