Mostrant els resultats de 31 a 40 de 119

13-11-2017 CAIXA POPULAR I L'AJUNTAMENT AMPLIEN EL NOMBRE DE COL·LECTIUS QUE ES PODEN ACOLLIR ALS MICROCRÈDITS EMPRENEDORS CONVENIADOS ENTRE AMBDUES ENTITATS

L'Ajuntament de Quart de Poblet i Caixa Popular no solament han renovat el conveni de col·laboració entre ambdues institucions per al desenvolupament d'iniciatives emprenedores de creació d'autoocupació, sinó que l'han reforçat ampliant el nombre de col·lectius ciutadans que poden beneficiar-se dels microcrèdits per a persones emprenedores, oferits per l'entitat bancària. L'alcaldessa, Carmen Martínez, i el director de l'oficina de Caixa Popular en el municipi, Juan Gallur, han ratificat l'acord. A l'acte ha assistit el tinent d'alcalde i regidor d'Ocupació i Promoció Econòmica, Juan Medina.

La creació d'aquesta línia de microcrèdits per a emprenedors i emprenedores, que es va iniciar fa tres anys, respon a la presa de consciència tant de "la importància que té en el teixit social i econòmic de les poblacions la generació i suport de projectes emprenedors i d'autoocupació", com de "la necessitat d'oferir vies de finançament per a aquelles persones que vulguen desenvolupar aquests projectes", segons recull el document.

Per a la concessió dels microcrèdits és necessari que la proposta arribe a Caixa Popular a través de l'Ajuntament, en concret, des del Centre d'Ocupació i Desenvolupament (CED) municipal, que emetrà un informe inicial sobre la viabilitat del projecte. L'entitat es compromet a la revisió i estudi de tots les operacions que els remeta el CED, acollides a aquesta línia de finançament, informant del resultat de l'estudi i, en cas que siga negatiu, treballant la busca de possibles alternatives amb el citat servei de l'Ajuntament.

Les persones beneficiàries, segons l'acord, són: microempreses o persones físiques que tinguen previst obrir un negoci d'índole comercial o empresarial a Quart de Poblet; veïns i veïnes del municipi que planegen iniciar un negoci en una altra localitat en la qual tinga una oficina Caixa Popular, i empreses de nova creació (les que han iniciat l'activitat dins dels tres mesos previs a la sol·licitud), radicades a Quart de Poblet o la gerència de la qual siga del municipi i l'activitat es desenvolupe en una altra població amb oficina de Caixa Popular.

S'entén com a microempresa aquella que té menys de 10 persones emprades, el seu volum de negoci és inferior a un milió d'euros o el Balanç General Anual 
inferior a 1,4 milions d'euros, i no està participada en més d'un 25% per una gran empresa.

En aquesta renovació del conveni, s'ha ampliat a majors de 45 anys els col·lectius ciutadans que, amb caràcter general, s'estableixen com a preferents per a la obtenció d'un d'aquests microcrèdits, sempre que complisquen els requisits. La resta són famílies monoparentals, joves, dones, persones amb discapacitat i aturats de llarga durada.

Aquests microcrèdits s'integren en les diferents actuacions que s'estan realitzant des del CED en la línia Opcions Iniciativa Emprenedora, com són; el servei d'assistència a emprenedors/res, conveni amb Fevecta per al desenvolupament i atenció a emprenedors/res i promoció de la cooperativa, formació, premis Q a la iniciativa emprenedora, ajudes econòmiques locals a l'emprenement i vivers d'empreses. Així mateix, segueix l'estratègia municipal de propiciar convenis amb empreses i altres institucions que afavorisquen la creació d'ocupació i oportunitats per a totes les persones, així com el desenvolupament socioeconòmic del municipi, en general.

08-11-2017 Jornada formativa per a emprenedors a Ontinyent el 23 de novembre de 2017

 

Els ponents de SECOT València amb els seus coneixements i experiència com a emprenedors i directius ens ofereixen unes sessions pràctiques i participatives on els assistents adquireixen les nocions necessàries per iniciar un projecte empresarial.

El cicle de jornades formatives “Tallers Emprenedors 2017” es durà a terme en diversos municipis. A Ontinyent es celebrarà el proper dia 23 de novembre a les 12:00 hores.

Per a assistir a la jornada és necessari inscriure's a través del link que s'indica en el cartell.

Per a més informació contactar amb l'ADL:

Telèfon: 96 291 82 27

E-mail: ontinyent.adl3@cv.gva.es

Clic ací per a veure el cartell

07-11-2017 La Xarxa de Ciutats Innovadores celebrarà la seua reunió anual a Ontinyent coincidint amb el Foro I+T

 

La Xarxa de Ciutats Innovadores celebrarà la seua reunió anual a Ontinyent, coincidint amb la celebració del VI Fòrum I+T de la ciutat, jornada d’innovació i tecnologia organitzada per l’Ajuntament i el Clúster Innovall. Així, representants tècnics i polítics de ciutats com ara Alcoi, Villena, Vila-Real, Torrent o Almussafes, entre d’altres,(tots ells integrants al seu torn de la Xarxa Estatal INNPULSO de Ciutats de la Ciència i la innovació), aprofitaran per assistir i participar de manera activa exposant els seus avanços en matèria d’innovació al Fòrum, que tindrà lloc el proper dijous dia 9 al Centre Cultural Caixa Ontinyent.

Al fòrum I+T, que serà presentat per la regidora d’Innovació, Rebeca Torró, i clos per l’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez (en tots dos casos acompanyats pel president d’Innovall, Rafael Pla), es comptarà amb altres novetats, com la presentació d’una ferramenta basada en la realitat virtual que serà emprada per promocionar la ciutat. Aquesta eina serà objecte d’una presentació i projecció als  dispositius mòbils i terminals adaptats, donant als usuaris una percepció immersiva.

Al Fòrum, a més a més, es comptarà amb la participació activa de 10 de les empreses pertanyents a Innovall, que presentaran les seues solucions, productes i serveis adreçats a Smart Cities, municipis que estan en camí de transformar-se en municipis avançats i sostenibles. Entre elles estan la implantació de plataformes de Smart City integrades amb solucions verticals; un sistema de recollida de contenidors de reciclatge; sistemes d’eficiència energètica o solucions de Marketing WiFi per a comerços, entre d’altres. 

El regidor coordinador de Política Econòmica de l’Ajuntament, Pablo Úbeda, explicava que “a l’edició d’enguany del fòrum, es va a donar visibilitat a les polítiques i models de gestió municipal innovadors posades en marxa per millorar la qualitat de vida de la ciutadania. Va a ser una jornada molt interessant que a més servirà per intercanviar experiències entre municipis innovadors, fent d’Ontinyent capital de les Smarts Cities valencianes eixe dia”. Úbeda també agraïa el treball d’Innovall en l’organització del Fòrum, una activitat recolzada per l’Ajuntament a través del Consell Econòmic i Social (CES).

Més informació i programa

06-11-2017 Jornades: "Govern TI en les Administracions Públiques (IT Governance in Public Administration)".

En estes jornades es tractaran diferents temes d'interés com són:

+Novetats més notables en matèria d'Administració electrònica i la Llei 39/2015.

+Governs de TI

+Ciberseguritat en els Ajuntaments

+Fons Europeus per a Administracions

Inscripcions:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfCSVft_mzlOE6ZbBl8nS6HAhwKgvzraV4Q5KsYB0odoGn2ug/viewform

 

31-10-2017 Nova Llei 6/2017 de Reformes Urgents del Treball Autònom

https://www.boe.es/diario_boe/txt.php?id=BOE-A-2017-12207 pot consultar-se el text íntegre de la nova llei, que recull diverses millores en el règim normatiu de l'activitat per compte propi.

Les principals qüestions a destacar són les següents:

Ampliació de la tarifa plana: Des de l'1 de gener de 2018, la tarifa plana de 50 euros tindrà una durada mínima de 12 mesos, i quotes reduïdes el segon any (i fins el tercer any per a autònoms/es menors de 30 anys (homes) o 35 anys (dones)

* Nova tarifa plana de 50 euros durant 12 mesos per a dones que es reincorporen al lloc de treball després de la maternitat

* Ampliació fins als 12 anys (abans 7 anys) de l'edat màxima dels menors a càrrec per a obtenir bonificació del 100% de la quota durant 12 mesos si es contracta un treballador/a

* Bonificació del 100% de la quota durant descans per maternitat/paternitat, adopció, acolliment o risc durant embaràs o lactància

Bonificacions per contractació de familiars

* Reducció del 20% al 10% del recàrrec per ingresos fora de termini per al primer mes

* Devolució d'ofici dels possibles excessos de cotitzacions per pluriactivitat

* Possibilitat d'abonar la quota fraccionadament, per dies treballats (fins a 3 altes/baixes per any)

* Possibilitat de canviar la base de cotització fins a 4 vegades a l'any

* Possibilitat de compatibilitzar l'activitat amb el 100% de la pensió de jubilació si es contracta almenys un/a treballador/a per compte alié

* Modificació de les bases reguladores de les prestacions de paternitat/maternitat

* Canvi en el càlcul de la base mínima dels/les autònoms/es societaris/es amb menys de 10 treballadors/es, que passara a determinar-se a la Llei de Pressupostos de l'Estat

Consideració de l'accident "in itinere" com accident de treball

* Noves deduccions IRPF: despeses de subministraments i manutenció per a habitatge habitual afectat parcialment a activitat econòmica

* Millora dels drets col·lectius i formació

 

 

 

30-10-2017 ADL Canals organitza el curs Facebook ADS. Campanya d'anuncis d'èxit a baix cost

L'Ajuntament de Canals, des de la Regidoria de Promoció Socioeconòmica i en col·laboració amb el Centre de Turisme de València, ha organitzat un curs gratuït anomenat "FACEBOOK ADS. CAMPANYA D'ANUNCIS D'ÈXIT A BAIX COST".

El curs es realitzarà els dies 30 i 31 d'octubre al Centre Ca Don José de Canals, de 9:00 a 13:00 hores.

La data màxima d'inscripció és el dia 18 d'octubre i es realitza al Departament ADL de l'Ajuntament de Canals o a través de l'APP per a dispositius electrònics del CDT .

La documentació que s'ha d'aportar és una fotocòpia del DNI i una acreditació d'estar en actiu (última nòmina, contrat de treball o últim rebut d'autònoms).

L'objectiu d'aquest curs és conèixer la ferramenta Facebook Ads invertint xicotetes quantitats en publicitat per a optimitzar l'abast, les interaccions, les converses i finalment les vendes.

Els continguts del curs són:

1) Com crear una campanya d'anuncis eficaç amb 20€.

2) Bases del funcionament: diferències entre campaña, conjunt d'anuncis, i anuncis.

3) Tres factors per a una campanya d'èxit: segmentació, missatge i imatge.

4) Com triar l'objectiu òptim per a la meua campanya: abast, interaccions i conversions.

5) Tres trucs per a no gastar més del compte.

6) Estadístiques finals: com mesurar l'èxit de la meua campanya.

 

Per a qualsevol dubte, cridar al telèfon 962240126, extensió 149, o enviar un correu electrònic a info.adl@canals.es.

30-10-2017 IVACE aprova les bases per a les ajudes a inversions a empreses d'economia social

Les entitats beneficiàries de les ajudes podran ser:

a) Fundacions, associacions i altres entitats, organitzacions i cooperatives reconegudes oficialment com no lucratives.

b) Entitats mercantils participades en més del 50 % per una entitat no lucrativa.

c) Entitats mercantils que tinguen regulats en les seues escriptures i/o estatuts el repartiment de beneficis a fi de garantir que el dit repartiment no vaja en detriment del seu objectiu primordial com a empresa social.

Les respectives convocatòries concretaran les despeses subvencionables específiques que podran incloure's com derivades dels projectes d'inversió a què es refereix l'apartat anterior, entre aquestes possibilitats:

a) Actius materials i immaterials vinculats a les noves tecnologies de la informació i les comunicacions.

b) Equipament productiu, consistent en maquinària, instal·lacions tècniques, ferramentes o utillatge.

c) Mobiliari, limitat a les empreses socials no industrials dedicades al comerç o a la prestació de serveis.

d) Registre de marques, patents, models d'utilitat i dissenys industrials, marcatge CE o altres formes d'homologació o normalització de productes.

e) Serveis externs necessaris per a la implantació de solucions vinculades a les inversions realitzades.

f) Despeses d'auditoria del compte justificatiu de l'ajuda rebuda, fins a un màxim de 500 euros.

3. Serà requisit imprescindible que els projectes d'inversió no hagen començat a executar-se en anualitats anteriors a la de la convocatòria corresponent. A fi de verificar l'observança de l'anterior, s'individualitzarà l'objecte en què es concrete la inversió o expressarà, almenys, la naturalesa, classe i nombre dels béns o elements en què la subvenció haja de concretar-se i l'import previst, com a màxim, per a la seua adquisició.

+info: http://www.dogv.gva.es/va/resultat-dogv?signatura=2017/9556&L=0

30-10-2017 Ajudes a entitats locals per a contractar persones desocupades per emergències forestals

Al DOGV de 27/10/17 (http://www.dogv.gva.es/va/resultat-dogv?signatura=2017/9588&L=0) podeu consultar la convocatòria 2017 de les subvencions de la SERVEF destinades a la contractació de persones desocupades per corporacions locals de la Comunitat Valenciana, per a la realització d'accions previstes en plans o procediments d'emergències en l'àmbit forestal, dotada amb un total de 12.300.000 euros.

El termini de presentació de sol·licituds és de 7 dies hàbils

+info: http://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=18984&version=amp 

64 municipis de la província de València, a les comarques de La Canal de Navarrés, La Plana d'Utiel-Requena, El Racó d'Ademús, Els Serrans, La Vall d'Aiora i La Vall d'Albaida poden acollir-se a les ajudes.

Requisits:

*Municipis amb almenys 25Ha de superfície forestal

*Fins a 1.000 habitants (fins a 5.000h si estan obligats s tenir pla de risc d'incendi forestal)

Municipis de la província de València que poden acollir-se a les ajudes:

Ademuz
Aielo de Rugat
Alcublas
Alpuente
Andilla
Aras de los Olmos
Bèlgida
Bellús
Benagéber
Beniatjar
Benicolet
Benissoda
Benisuera
Bicorp
Bocairent
Bolbaite
Bufali
Bugarra
Calles
Carrícola
Casas Altas
Casas Bajas
Castielfabib
Caudete de las Fuentes
Chella
Chelva
Chera
Chulilla
Cofrentes
Cortes de Pallás
Domeño
El Palomar
Fontanars dels Alforins
Fuenterrobles
Gestalgar
Higueruelas
Jalance
Jarafuel
La Yesa
Llutxent
Losa del Obispo
Millares
Montichelvo
Navarrés
Otos
Pedralba
Pinet
Puebla de San Miguel
Quatretonda
Quesa
Ràfol de Salem
Rugat
Salem
Sinarcas
Sot de Chera
Teresa de Cofrents
Terrateig
Titaguas
Torrebaja
Tuéjar
Vallanca
Venta del Moro
Villargordo del Cabriel
Zarra

 

 

 

 

26-10-2017 ELS PREMIS Q RECONEIXEN L'EXCEL·LÈNCIA, SOSTENIBILITAT, ACCESSIBILITAT, IGUALTAT I INNOVACIÓ EN EL COMERÇ I LES PERSONES EMPRENEDORES DE QUART DE POBLET

Els primers guardons recauen en Osito Dormilón, Los Detalles de Inma, Redondo Ingeniería de Fluidos e Instalaciones, Kafka Cofee&Gin, Llimera Cooperativa Valenciana i Librería-Papelería Llum de Lluna.

Els primers Premis Q al comerç i a la iniciativa emprenedora, convocats per l'Ajuntament de Quart de Poblet, ja tenen guanyadors i guanyadores. Tres dels guardons es van triar per votació ciutadana, a través d'una consulta realitzada des de la plataforma municipal de Govern Obert, i els altres tres van ser seleccionats per un comitè avaluador. La decisió ha sigut difícil, donada la qualitat de les propostes dels 19 candidats i candidates, com va destacar l'alcaldessa, Carmen Martínez, en la gala de lliurament dels premis, a la qual van assistir també la secretària autonòmica d'Economia Sostenible, Serveis Productius i Comerç, Blanca Marín, la directora general d'Ocupació i Formació del Servei Valencià d'Ocupació i Formació (SERVEF), Rocío Briones, i els regidors d'Ocupació i Promoció Econòmica, Juan Medina, i de Comerç, Maite Ibáñez, organitzadors dels Premis Q, al costat d'altres representants de la corporació municipal.

Per votació popular i pels mèrits presentats, s'ha concedit el Premi Q al Comerç Excel·lent a "LLum de Lluna, Librería-Papelería", mentre que en la categoria de la Iniciativa Emprenedora Juvenil la guardonada ha sigut Verónica Calero Castillo, de "Osito Dormilón", i en la de Dona Emprenedora, Inmaculada Fuentes Escudero, de "Los detalles de Inma".

Pel que fa als premis atorgats a partir de les valoracions del comitè avaluador i pels mèrits presentats, el Premi Q a la Iniciativa Emprenedora Innovadora ha sigut para Jesús Redondo Pedraza, de "Redondo Ingeniería de Fluidos y Instalaciones"; en la categoria de Comerç Accessible, el guanyador ha sigut "Kafka Coffee&Gin", i en la de Comerç Sostenible, "Llimera Coop. Valenciana". El comitè va estar integrat pel president de l'associació Quart sin Barreras, Vicente Gascón, el president de l'Associació de Comerciants de Quart de Poblet (ACQ), Juan Borrego, i personal tècnic municipal, als quals des de l'Ajuntament es va agrair la seua col·laboració.

En la gala, celebrada en el Centre Cultural El Casino i molt lligada als objectius de la recentment posada en marxa Agència per al Foment de la Innovació Comercial (AFIC) de Quart, van col·laborar ACQ i Caixa Popular, representada en l'acte per Juan Gallur.

Prèviament al lliurament de guardons, conduït pels periodistes Jessica Peña i José Miguel Vigara, es va projectar un vídeo en el qual les 19 candidatures expliquen què distingeix i quines són les fortaleses dels seus negocis, ja que l'objectiu d'aquesta iniciativa és també "contribuir a fer visible i a defensar els valors afegits que ens ofereix el comerç de proximitat, disposar de tot el que necessitem i amb qualitat sense necessitat de desplaçar-nos, i el segell d'excel·lència que implica comptar en un municipi amb persones valentes, amb idees, capaces d'innovar i de distingir-nos", tal com va subratllar Carmen Martínez, qui al igual que Juan Medina i Maite Ibáñez, va precisar: "és cert que s'han lliurat sis guardons, però tots i totes sou guanyadors, ho sou pel simple fet de treballar dur per allò en el que creeu, per defensar-ho públicament i perquè moltes més persones us coneixeran; al cap i a la fi, busquem que aquests premis siguen una finestra per al comerç i la iniciativa emprenedora locals. Als qui no heu obtingut un guardó enguany, res us impedeix fer-ho al següent, així que us anime a repetir en l'edició de 2018. Possibilitats teniu, per descomptat, tots els candidats i candidates".

Per la seua banda, Blanca Marín va elogiar la iniciativa de convocar aquests premis, que "realitzen la important tasca de donar un reconeixement públic al treball de dones i homes, empresaris i empresàries, que per diversos motius ha sigut excel·lent i ha contribuït al benestar col·lectiu d'aquesta población". Així mateix, va incidir en "la importància que el Govern Valencià atorga al sector del comerç com un dels elements vertebradors fonamentals per al territorio", generador de major qualitat de vida, i va anunciar que estan treballant en mesures de suport a la innovació del comerç, que s'implementaran en 2018.

Més informació açí.

23-10-2017 Divalterra apropa les possibilitats d'Internet per al sector comercial minorista

L'àrea d'Estudis i Planificació Estratègica de Divalterra, empresa pública de la Diputació de València, va impartir el passat 18 d'octubre davant responsables d'empreses del sector comercial i representants del món de l'associacionisme empresarial d'Ontinyent una sessió formativa amb el títol “Immersió digital en les pimes comercials: Com traure profit d'internet per al nostre comerç”, organitzada per l'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Ontinyent a través de la seua ADL/AFIC.

El Director de l'Àrea d'Estudis i Planificació Estratègica de Divalterra, Miguel Ángel Ferri, i la tècnica responsable de l'àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Ontinyent, Elena Marco, van presentar la jornada al públic assistent, destacant el compromís d'ambdues entitats amb la modernització i el desenvolupament socioeconòmic dels seus territoris.

Aquesta acció formativa, que va estar a càrrec de Fidel Garcia, responsable de projectes estratègics de desenvolupament local de Divalterra, va tindre lloc al Soterrani de les Idees d'Ontinyent, amb l'objectiu de fer arribar a les empreses de dimensions més reduïdes informació sobre la importància de tenir presència online, així com les claus per traure el màxim profit d’internet per al seu negoci amb ferramentes gratuïtes o de costos mínims.

La presentació, amb un format de ponència i una durada aproximada de 90 minuts, va analitzar amb un llenguatge clar i senzill les conclusions de les principals dades estadístiques i estudis especialitzats relacionats amb l’ús d’internet a les xicotetes i mitjanes empreses del sector comercial, així com els nous hàbits de consum d’una clientela cada vegada més exigent.

A més, es van exposar diverses opcions per a que les empreses que encara no tenen presència a Internet puguen visualitzar a través de la xarxa la seua activitat a la clientela potencial de manera senzilla i gratuïta com és el cas de les galeries empresarials online que Divalterra posa a disposició de les empreses dels 236 municipis integrats a la Xarxa ADL, oferint a www.galeriaempresarial.es i la seua versió local ontinyent.galeriaempresarial.es un espai web per a publicar les seues fotografies, productes destacats, descripció dels seus serveis, i enllaços als seus webs o perfils a xarxes socials, a més d'ubicar l'establiment sobre cartografia digital.

Finalment, per a aquelles empreses que estiguen plantejant-se donar el salt no sols a la presència online sinó també a la venda a través d’internet dels seus productes i serveis, es van donar a conèixer les diverses possibilitats existents per a poder obrir un nou canal de venda amb resultats adaptats a les exigències de la clientela i mínimes despeses operatives.

Divalterra posa a disposició d’aquelles entitats que estiguen interessades la possibilitat d’acollir aquesta jornada informativa, per la qual cosa sols cal contactar amb l’Àrea d’Estudis i Planificació Estratègica enviant e-mail a planestrategica@divalterra.es