Mostrant els resultats de 31 a 40 de 277

15-12-2017 Publicades diverses ajudes per al sector de la ramaderia

Als DOGV de 18/12/17 i 19/12/17 es publiquen les següents ajudes per al sector de la ramaderia de la Comunitat Valenciana:

1-Ajudes a la millora de la competitivitat i sostenibilitat d'explotacions ramaderes

Es donarà suport a projectes de millora de la bioseguretat i condicions higienicosanitàries, del benestar dels animals i seguretat de l'explotació, promoció de l'extensificació i reorientació de la producció, així com el foment de la ramaderia ecològica, la reducció de costos i millora de la qualitat del producte final, o la reducció d'impacte ambiental i lluita enfront del canvi climàtic

La convocatòria, per a projectes a realizar a 2018 i justificar abans del 15/10/2018, està dotada inicialment amb un import global de 560.000 euros, susceptible d'ampliació al 100 % de l'import de la línia pressupostària de 2018.

http://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=18528&version=amp pot accedir-se a la documentació completa per a sol·licitar les ajudes, en un termini de 20 dies naturals des del 14 de desembre

2-Ajudes per al foment de races autòctones en perill d'extinció i control oficial de rendiment lleter per a l'exercici 2018 a la Comunitat Valenciana (http://www.dogv.gva.es/va/resultat-dogv?signatura=2017/11519&L=0)

3-Ajudes a les agrupacions de defensa sanitària ramaderes per a l'exercici 2018 (http://www.dogv.gva.es/va/resultat-dogv?signatura=2017/11517&L=0)

20-04-2018 XXI Trobada de la Xarxa Iberica de Ecoaldeas en la comunitat els Portals (Sevilla)


Enguany, la RIE (Xarxa Ibèrica de Ecoaldeas) celebra la seua Trobada en la Comunitat Els Portals. Des de fa més de 20 anys és la millor oportunitat per a conèixer, compartir i celebrar noves formes de vida col·lectives, comunitàries i alternatives.

Aquesta Trobada, que tindrà lloc del 28 de juny a l'1 de juliol de 2018, està obert a tots. Durant els quatre dies que dura la trobada, compartirem sabers i experiències en tallers i xarrades i hi haurà espais per a conèixer-se, gaudir de la música, els jocs, els projectes, productes i llavors. 

La RIE entén la comunitat com el fruit d'un procés de transformació personal, relacional, ecològica i social. Del treball interior a l'horta i les energies renovables, de la regeneració del paisatge a les formes de gobernaça i la resolució de conflictes, Els Portals és un ésser viu en permanent transformació. 

 

Objectius de la RIE

La RIE, des de la seua creació, va assumir com a propis els objectius que es concreten en el GEN:

  1. Fomentar el desenvolupament d'assentaments sustentables (humanament, ecològicament, econòmicament)
  2. Afavorir l'intercanvi d'informació i recursos entre els membres de la RIE, així com amb altres grups.
  3. Difondre informació sobre el concepte de Ecoaldea i crear i utilitzar espais de demostració.
  4. Convocar i recolzar la Trobada Anual de Ecoaldeas.
  5. Qualsevol activitat que l'Assemblea considere.

Membres de la  RIE:

Seran membres de la RIE aquells grups, comunitats, assentaments, etc…, que es definisquen com Ecoaldeas, segons l'expressat anteriorment i que porten un període de funcionament mínim d'un any com Ecoaldea.

També seran membres les entitats que van ser cofundadores de la RIE: La Xarxa de Permacultura, Ecohabitar, L'associacions Selba, L'Óssa i Ecotopia.

Els membres de la RIE són els únics que tenen veu i vot en les assemblees generals. Un vot per grup, independentment de la quantitat de membres (veus) presents en una assemblea.

 

Objectius de les Trobades d'Estiu

SOCIAL:
Desenvolupar la pròpia RIE, com a xarxa de ecoaldeas i comunitats, obrint un espai per al debat i l'intercanvi d'informació i recursos entre els seus membres.
Apropar la RIE a altres grups que viuen en comunitat o que estan en el procés de crear una ecoaldea o comunitat.

Difondre el concepte de ecoaldea i d'una forma de vida sostenible entre un públic majoritari que no necessàriament viu en ecoaldeas o comunitats, però que té interès per aquesta forma de vida i que pot aprofitar l'experiència de la trobada per a portar la idea de sostenibilitat als seus llocs d'origen.

Prestar especial atenció a l@s niñ@s i adolescents, perquè coneguen i gaudisquen una forma de vida, de la qual ells són el futur.
 

ECONÒMIC:
Obtenir un benefici econòmic que puga servir per a recolzar tant a la RIE com a la ecoaldea o projecte organitzador.

Crear un espai de trobada i intercanvi (de coses, informacions, recursos, coneixements…) en el qual es puguen gestar noves idees, noves amistats, noves iniciatives de comunitats i ecoaldeas.

ECOLÒGIC:
Crear durant la trobada un lloc d'experimentació i demostració de vida sostenible i model ecològic.

VISIÓ DEL MÓN O ESPIRITUAL:
Vivenciar la diversitat d'éssers (humans i altres éssers vius) que som i poblem l'univers en un marc d'unitat i connexió amb la naturalesa.


Inscripcions:

Ja estan obertes les inscripcions per a la Trobada de 2018 en la comunitat dels Portals, del 28 de juny a l'1 de juliol. Clicant ací

Preus

Xiquets fins a 6 anys inclosos: tot gratis.
de 7 a 11 anys: Inscripció gratuïta, reducció 50% en els menjars.
de 12 a 18 anys: Inscripció gratuïta, menjades a preu complet.
de 19 a 25 anys: inscripció 30€, menjades a preu complet.
Adults esdeveniment complet inscripció anticipada fins al 28 de maig: inscripció 40€, menjades a preu complet.
Adults esdeveniment complet: inscripció 50€, menjades a preu complet.
Solament Incubadora de Projectes: 40€
Trobe + Incubadora inscripció anticipada: 40€+30€= 70€
Trobe + Incubadora: 50€+30€ = 80€
Un dia solt: 15€ Si tries aquesta opció, solament pots inscriure't a un sol dia, ja siga el dijous, el divendres, el dissabte o el diumenge.
Membres RIE: inscripció 33€, menjades a preu complet

 

Consulta el programa complet ACÍ

20-04-2018 SEMINARI REDR SOBRE “SMART VILLAGES”


El seminari de la Xarxa Europea de Desenvolupament Rural sobre “Zones Rurals Intel·ligents i Competitives”, organitzat en el marc d'EU Action for Smart Villages, se celebrarà el 22 de maig de 2018 a Brussel·les sota el lema “Smart Villages: Revitalising Rural Services through Social and Digital Innovation”.

Durant el seminari es presentaran els resultats de la tercera reunió del Grup Temàtic “Smart Villages”, que va tenir lloc el passat 21 de febrer a Brussel·les, el tema central del qual va ser la revitalització dels serveis rurals a través de la innovació social i digital.

Açò permetrà un intercanvi d'experiències sobre la implementació de la innovació social i digital en serveis rurals, així com explorar el rol que exerceixen les polítiques rurals en la creació i habilitació de l'entorn per a les Zones Rurals Intel·ligents i Competitives.
D'aquesta forma, els participants poden aprendre d'aquestes iniciatives, compartir lliçons apreses i enfocaments diferents per a abordar els desafiaments i oportunitats que sorgeixen en l'àmbit de la innovació digital i la seua aplicació a entorns rurals.

19-04-2018 A CANALS: CURS

L'Ajuntament de Canals, des de la Regidoria de Promoció Socioeconòmica i en col·laboració amb el Centre de Turisme de València, ha organitzat un curs gratuït anomenat COMMUNITY MANAGER”.

- REQUISITS: Persones en actiu en el món de l’hostaleria (bars, restaurants, cafeteries, pubs, agències de viatges, hotels, cases rurals, albergs, guies turístics...).

- PERIODE LECTIU: 3 i 4 de maig de 2018.

- HORARI: de 09:30 a 14:30 hores.

- LLOC: 3º planta del Centre Cultural Ca Don José (C/ Diputació, nº 1 de Canals).
 

- INSCRIPCIONS: en el Departament ADL de l’Ajuntament de Canals o a través de la web de Centres de Turisme de València (http://www.xarxadecentresdeturisme.com/opencms/opencms/centresdeturisme/es/contents/secretaria_virtual/administracion.html?).

- DATA LÍMIT D’INSCRIPCIÓ: 30 d’abril de 2018.

- DOCUMENTACIÓ A APORTAR: DNI i última nòmina.

 

Per a més informació, telefonar al 962240126, ext. 2 ó 664518773; o enviar un correu electrònic a info.adl@canals.es

 

AGÈNCIA DE DESENVOLUPAMENT LOCAL

AJUNTAMENT DE CANALS

Pça. La Vila, 9.

46650, Canals (València)

962240126, ext. 2

664518773

info.adl@canals.es

18-04-2018 Es publica l’Informe Global Entrepreneurship Monitor (GEM) España 2017-18 sobre l’ecosistema emprenedor.


Per a poder planificar i executar adequadament accions que afavorisquen la construcció d'una sòlida societat emprenedora, des de la qual generar oportunitats que permeten oferir un millor marc innovador i competitiu, resulta imprescindible tenir un profund coneixement de l'ecosistema emprenedor.

L'Informe GEM materialitza un rellevant i rigorós esforç de la comunitat investigadora dirigit a afavorir un major i millor coneixement del fenomen emprenedor, de l'entorn en el qual tenen el seu origen i desenvolupament les dinàmiques empresarials i innovadores. En aquesta ocasió, posa l'accent, precisament, en la innovació, i en particular, en el nivell tecnològic de les iniciatives emprenedores, així com en el paper de la recerca en el desenvolupament de les empreses basades en el coneixement.

Per a realitzar l'informe s'ha requerit de 150 investigadors i 25.000 enquestes per a la població compresa entre 18-64 anys. I els resultats que s'han obtingut són aquestos: 

  • La Taxa d'Activitat Emprenedora (TEA) espanyola ha augmentat un punt pel que fa a l'any anterior (del 5,2% a el 6,2%) i, per primera vegada en 8 anys s'acosta a les dades prèvies a la crisi (7.6% en 2007). 
     
  • Respecte a les motivacions a l'hora de crear un negoci, el 68,5% de les persones ho fa perquè detecta oportunitats en el mercat, mentre que al 28,3% ho impulsa la necessitat. 
     
  • La TEA presenta una participació masculina relativament major que la femenina (55,1% front 44,9%); no obstant açò, la bretxa entre homes i dones a l'hora d'emprendre ve disminuint de forma contínua des de 2012. 
     
  • Les diferències de gènere s'accentuen entorn dels negocis consolidats que lideren homes (60%) enfront dels quals estan sota la direcció de dones (40%).
     
  • Les percepcions estudiades sobre les capacitats per a emprendre, mostra que el percentatge d'espanyols que considera que posseeix les necessàries es manté entorn del 45%, i quatre de cada deu enquestats assenyalen la por al fracàs com un condicionant per al comportament emprenedor.
     
  • A Espanya menys de la meitat dels emprenedors (el 42%) considera generar ocupació, i només un 9% espera contractar 6 o més emprats en els pròxims cinc anys.


L'estimació del TEA per nivell educatiu permet observar que, a pesar que una mica menys de la meitat de la població emprenedora en fase inicial de l'últim any comptava amb formació universitària, el col·lectiu més propens a emprendre any rere any ha sigut el de les persones adultes amb un nivell d'educació superior, seguit per les persones amb nivell d'educació mitjà i, finalment, les persones amb nivell d'educació baix.

Aproximadament el 83,8% identificats a Espanya durant el 2017 va necessitar capital inicial per a l'engegada, mentre que la resta va poder arrancar el seu negoci sense invertir diners. Així doncs, un dels grans reptes és suplir la inversió privada necessària per a emprendre, juntament amb fer-ho d'una forma sostenible i igualitària en matèria d'incorporació de la dona al món laboral emprenedor.

 

Pots descarregar l'informe complet amb tots els resultats fent clic ací: INFORME

18-04-2018 Es publica la Convocatòria d'ajudes per a Grups Operatius supraautonómics

Aquesta resolució té per objecte convocar, per a l'exercici 2018, subvencions en règim de concurrència competitiva per a la creació de grups operatius supra-autonòmics en relació a l'Associació Europea per a la Innovació en matèria de productivitat i sostenibilitat agrícoles (eip-agri), en el marc del Programa Nacional de Desenvolupament Rural 2014-2020, finançat pel Ministeri d'Agricultura i Pesca, Alimentació i Medi ambient i el Fons Europeu Agrícola de Desenvolupament Rural (FEADER)


Beneficiaris.

Podran accedir a aquestes ajudes les agrupacions d'almenys dues persones, físiques o jurídiques independents entre si, que complisquen els requisits establits en l'article 4 del Reial decret 253/2016.


Requisits dels sol·licitants de la subvenció i forma d'acreditar-los.

1. Podran sol·licitar les subvencions agrupacions de persones físiques i/o jurídiques, públiques i/o privades de com màxim 8 integrants, en virtut de la limitació al nombre de membres sol·licitants que permet l'apartat 1 de l'article 3 del Reial decret 253/2016. Haurà d'haver-hi almenys dos membres independents entre si, com es contempla en l'article 11.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, i els integrants hauran de disposar de l'estructura i mitjans necessaris per a dur a terme els projectes objecte de la convocatòria, així com reunir les altres condicions establides en els articles 4 i 5 del Reial decret 253/2016.

2. En virtut de l'apartat 3 de l'article 3 del Reial decret 253/2016, el nombre de membres del grup operatiu que no formen part de l'agrupació de sol·licitants ascendirà com a màxim a 8.

3. Els membres de l'agrupació podran ser dels següents perfils:

  • a) del sector agroalimentari i forestal: com per exemple organitzacions representatives d'agricultors, ramaders o silvicultors, organitzacions interprofessionals, empreses del sector i les seues organitzacions representatives, entre uns altres;

 

  • b) del sector investigador o del coneixement: com per exemple universitats, centres de tecnologia, entitats de R+D+i, entitats d'assessoria, plataformes tecnològiques, entre uns altres.

 

  • c) uns altres: organitzacions no governamentals, grups d'acció local, o qualsevol altre actor que exercisca un paper rellevant en relació a la temàtica que abordarà l'agrupació.

4. L'agrupació haurà de tenir caràcter supra-autonòmic, és a dir, que complisquen els requisits establits en l'apartat 2 de l'article 4 del Reial decret 253/2016.

5. Almenys un membre de l'agrupació ha de pertànyer a l'àmbit de l'agricultura, ramaderia, selvicultura o transformació o comercialització de productes agroalimentaris o forestals.


Sol·licitud d'ajuda i documentació.

1. Les sol·licituds es dirigiran al President del FEGA i es presentaran de forma electrònica a través de la seu electrònica del Ministeri d'Agricultura i Pesca, Alimentació i Medi ambient (https://sede.mapama.gob.es/portal/site/se), d'acord amb l'article 14.2de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

La Seu Electrònica del Ministeri d'Agricultura i Pesca, Alimentació i Medi ambient admet els certificats digitals reconeguts conforme l'estàndard ITU-T X.509 v3, emesos per múltiples prestadors de serveis de certificació, inscrits en el registre de la Secretària d'Estat per a la Societat de la Informació i l'Agenda Digital del Ministeri d'Energia, Turisme i Agenda Digital de conforme a l'establit en l'article 30 de la Llei 59/2003, de 19 de desembre, de signatura electrònica.

2. El termini de presentació de les sol·licituds serà de 20 dies naturals a partir de la publicació de la present convocatòria en la seu electrònica del Ministeri d'Agricultura i Pesca, Alimentació i Medi ambient.

3. Les sol·licituds, contindran la informació de l'Annex I de la present convocatòria, i el seu model complet s'ajustarà al que figure en la seu electrònica del Ministeri, estant disponible també una guia per a emplenar-les en aquesta seu.

4. La presentació de la sol·licitud constituirà una declaració que es reuneixen els requisits establits en la present convocatòria i que s'està en condicions d'aportar la documentació requerida en l'apartat 6 d'aquesta disposició, en cas que la sol·licitud es proposara per aprovació.

5. La sol·licitud per a l'obtenció de subvenció haurà d'estar acompanyada del document vinculant, que inclourà com a annex una declaració jurada dels mateixos, on entre altres coses quede constància que cap d'ells (ni tampoc l'agrupació, en cas de tenir personalitat jurídica) està culpable en causes de prohibició, ni ha rebut subvencions per a la mateixa fi, així com compromís d'informar si se sol·liciten o reben. Se seguirà el model que consta en el document vinculant (Annex II).

6. En el cas que les sol·licituds resulten proposades per a aprovació en la proposta de resolució provisional, la documentació addicional a aportar, en el termini de deu dies naturals, serà la següent.

  • a) Documentació de caràcter general de cadascun dels membres de l'agrupació sol·licitant.
  • b) Documentació relativa a l'agrupació.
  • c) Fitxa resum de divulgació segons el model establit en l'annex IV.


Període subvencionable.

El període subvencionable de les despeses comprendrà des de la presentació de la sol·licitud d'ajuda fins a l'1 de setembre de 2018.


Enllaços: 

Real Decreto 170/2018, de 23 de marzo, por el que se modifica el Real Decreto 253/2016, de 10 de junio, por el que se establecen las bases reguladoras para la concesión de subvenciones para la creación de grupos operativos supraautonómicos en relación con la Asociación Europea para la Innovación en materia de productividad y sostenibilidad agrícolas

Real Decreto 253/2016, de 10 de junio, por el que se establecen las bases reguladoras para la concesión de subvenciones para la creación de grupos operativos supraautonómicos en relación con la Asociación Europea para la Innovación en materia de productividad y sostenibilidad agrícolas.
 


Ací pots descarregar tota la informació necessària per a tramitar l'ajuda. DESCÀRREGA MAPAMA.

18-04-2018 Joves emprenedors.

La Cambra de València en col·laboració amb l'Ajuntament de Paiporta va a engegar  un programa de "Emprendimient juvenil" que te com a objectiu incorporar al mercat laboral al col·lectiu de joves beneficiaris del sistema de garantia juvenil, no ocupats i no integrats en els sistemes d'educació i formació, promocionant per via de l'empreniment donant suport l'activitat econòmica empresarial de la província de València.

Tot açò, mitjançant l'organització i promoció d'activitats docents orientades a la formació per a emprenedors.

Lloc: Centre Cultural de Paiporta

Dates: Del 23 d'abril al 06 de juny.

16-04-2018 Programa d'emprendiment juvenil (Cambra de Comerç)

 

Programa cofinançat pel FSE

El PEJCV és un programa de FSE i Fundació Incyde que realitza Cambra València.

Es tracta un programa de sensibilització i formació, que incorpora en una acció integral, la informació, orientació, formació, assessorament, tutorización i mentoring dirigida als jóvens de la CV no ocupats i no integrats en els sistemes d'educació i formació.

Consta de 3 fases clarament diferenciades i relacionades entre si, a manera d'itinerari:

FASE I: JORNADES DE SENSIBILITZACIÓ I SELECCIÓ DE CANDIDATS

Les Jornades de sensibilització tindran una duració de 4 hores i es realitzaran amb caràcter previ a l'inici de l'acció formativa.

Objectius:

  • Motivar els assistents a creure en els seus propis valors per a poder emprendre. 
  • Analitzar les ferramentes que permetran als jóvens desenrotllar les capacitats i habilitats personals a fi d'iniciar-se en la vida laboral a través de l'autoocupació. 
  • Explicar els mòduls formatius a impartir en la Fase II, la metodologia a aplicar i els resultats esperats en cada una de les accions formatives. 
  • Captar jóvens que puguen ser beneficiaris del programa. 
  • Seleccionar els millors candidats: 100 jóvens 
  • Realització d'un pla personalitzat que contindrà els objectius, activitats i compromisos personals de cada seleccionat

FASE II: FORMACIÓ: DE LA IDEA AL PROJECTE

CURSOS:

  •  Formació Grupal i Tallers Pràctics: 60 horas/Curso 
    • Mòdul I: Introducció i Consultoria Inicial. Àrea Direcció de Projectes 
    • Mòdul II: Àrea de Màrqueting, Promoció i Comercialització. 
    • Mòdul III: Àrea de Creativitat, Innovació i Transferència de Tecnologia. 
    • Mòdul IV: Àrea de Direcció de Projectes. 
    • Mòdul V: Àrea de Jurídico-Fiscal en l'empresa. 
    • Mòdul VI: Àrea d'Aplicacions Informàtiques, Gestió de la Informació, Internet i Xarxes Socials i Big Data. 
    • Mòdul VII: Àrea de Qualitat, Prevenció de Riscos Laborals i Medi Ambient. 
    • Mòdul VIII: Àrea de Finances 
    • Mòdul IX: Àrea Direcció de Projectes Final. Igualtat d'Oportunitats. 
  • Accions d'acompanyament i seguiment individualitzat: 10 horas/alumno 
  • Visites grupals a startups o empreses de recent creació o Accions de Sensibilització i Foment de l'Esperit Emprenedor: Casos d'Èxit 
  • Desenrotllament del Projecte Empresarial de cada participant. 

FASE III: MENTORING. DEL PROJECTE A LA CREACIÓ I CONSOLIDACIÓ

Fase dirigida únicament a jóvens que hagen completat amb èxit la fase II del Programa (Formació de la idea al projecte) .

Després de finalitzar les dos primeres fases, els alumnes comptaran amb un mentoring grupal, amb un mínim de 15 hores per grup, amb l'objectiu de guiar-los i recolzar-los en totes les àrees de l'empresa que l'emprenedor necessita per a desenrotllament de la seua activitat.

Objectius de la Fase:

  • 1. L'orientació dels jóvens en el seu procés de busca d'ocupació. 
  • 2. L'ocupabilitat, incrementant el seu nivell de qualificació y/o reciclatge adaptant-los a les necessitats del mercat laboral. 
  • 3. La formació per a l'emprendimiento i la millora de la cultura emprenedora com a via per a la inserció soci laboral. 
  • 4. L'accés a la informació disponible sobre finançament públic i privada per a l'emprendimiento.

OBJECTIUS ESPECÍFICS DEL PEJCV

  • Realitzar 5 Jornades de Difusió de la Cultura Emprenedora amb la finalitat de captar jóvens que puguen ser beneficiaris del Programa. 
  • Impartir un total de 5 Programes, amb 20 alumnes cada un d'ells. Cada Acció de formació grupal tindrà una duració de 60 hores i compaginarà la impartició dels Mòduls, amb els Tallers Pràctics i amb les accions de Sensibilització i Foment de l'Esperit Emprenedor (visites a Startups, Màster Class ...) i les 10 hores d'acompanyament individualitzat, és a dir per alumne. 
  • Oferir un Mentoring grupal de 15 hores per grup, amb la possibilitat de formalitzar 25 projectes empresarials.

Dirigit a: 

Jóvens menors de 30 anys no ocupats i no integrats en els sistemes d'educació o formació. Es permetrà també l'assistència d'altres col·lectius interessats a iniciar la seua vida laboral a través de l'autoocupació. De forma prèvia al començament del programa, cada participant haurà d'acceptar un pla personalitzat que continga objectius, continguts, activitats i compromisos personals.

En la selecció dels participants es valorarà especialment:

  • La motivació per a treballar. 
  • La formació i experiència. 
  • Les habilitats socials i personals.

 

Per a més informació relativa a este programa pots consultar els enllaces següents:

Tota l'informació: PROGRAMA DEL CURS

16-04-2018 Taller de Creativitat i Innovació

TALLER DE CREATIVITAT I INNOVACIO.

Objectiu del Taller: Potenciar la capacitat de pensar amb creativitat i, per tant, aconseguir generar idees innovadores. Per això, en este Taller s'apren i practica amb dinàmiques i tècniques de creativitat efectives, potenciant el talent creatiu.

Impartit per: Panxo Barrera, CEO de Entropía Inteligencia Creativa Estratégica, amb una llarga trajectoria i especialització en creativitat aplicada i innovació empresarial (www.entropiacreatividad.com).

Dirigit a: Empresaris, emprendedors, creatius i tots els que vullguen aprendre o augmentar tècniques i habilitats de creativitat per aplicarles en el dia a dia de la seua empresa.

Data i duració: 3 de maig de 2018, en horari de 16:00h. a 19:30h.

Lloc: Soterrani de les Idees- Espai Coworking Ontinyent. Carrer de Maians, 19, 46870 Ontinyent. Ubicación google maps


Inscripció Gratuita. Formulari: Pinchar para inscripción

Vos esperem el 3 de maig !!

12-04-2018 Bases contratació Xirivella Et formem

Pot consultar la informació d'aquest procés de selecció en el següent enllaç

https://bit.ly/2GQLpFv

En aquest enllaç pot consultar el certificat de professionalitat corresponent, les bases de selecció de personal, i els annexos amb la documentació a aportar

Termini de presentació de sol·licituds personal: Des del 12 fins al 18 d'abril de 2018.

Més informació en l'Agència de Desenvolupament Local de l'ajuntament de Xirivella.

Calle de Montealegre, 6. 46950 Xirivela

Telèfon: 96 383 64 24.