Mostrant els resultats de 81 a 90 de 338
Programa cofinançat pel FSE
El PEJCV és un programa de FSE i Fundació Incyde que realitza Cambra València.
Es tracta un programa de sensibilització i formació, que incorpora en una acció integral, la informació, orientació, formació, assessorament, tutorización i mentoring dirigida als jóvens de la CV no ocupats i no integrats en els sistemes d'educació i formació.
Consta de 3 fases clarament diferenciades i relacionades entre si, a manera d'itinerari:
FASE I: JORNADES DE SENSIBILITZACIÓ I SELECCIÓ DE CANDIDATS
Les Jornades de sensibilització tindran una duració de 4 hores i es realitzaran amb caràcter previ a l'inici de l'acció formativa.
Objectius:
FASE II: FORMACIÓ: DE LA IDEA AL PROJECTE
CURSOS:
FASE III: MENTORING. DEL PROJECTE A LA CREACIÓ I CONSOLIDACIÓ
Fase dirigida únicament a jóvens que hagen completat amb èxit la fase II del Programa (Formació de la idea al projecte) .
Després de finalitzar les dos primeres fases, els alumnes comptaran amb un mentoring grupal, amb un mínim de 15 hores per grup, amb l'objectiu de guiar-los i recolzar-los en totes les àrees de l'empresa que l'emprenedor necessita per a desenrotllament de la seua activitat.
Objectius de la Fase:
OBJECTIUS ESPECÍFICS DEL PEJCV
Dirigit a:
Jóvens menors de 30 anys no ocupats i no integrats en els sistemes d'educació o formació. Es permetrà també l'assistència d'altres col·lectius interessats a iniciar la seua vida laboral a través de l'autoocupació. De forma prèvia al començament del programa, cada participant haurà d'acceptar un pla personalitzat que continga objectius, continguts, activitats i compromisos personals.
En la selecció dels participants es valorarà especialment:
Per a més informació relativa a este programa pots consultar els enllaces següents:
Tota l'informació: PROGRAMA DEL CURS
TALLER DE CREATIVITAT I INNOVACIO.
Objectiu del Taller: Potenciar la capacitat de pensar amb creativitat i, per tant, aconseguir generar idees innovadores. Per això, en este Taller s'apren i practica amb dinàmiques i tècniques de creativitat efectives, potenciant el talent creatiu.
Impartit per: Panxo Barrera, CEO de Entropía Inteligencia Creativa Estratégica, amb una llarga trajectoria i especialització en creativitat aplicada i innovació empresarial (www.entropiacreatividad.com).
Dirigit a: Empresaris, emprendedors, creatius i tots els que vullguen aprendre o augmentar tècniques i habilitats de creativitat per aplicarles en el dia a dia de la seua empresa.
Data i duració: 3 de maig de 2018, en horari de 16:00h. a 19:30h.
Lloc: Soterrani de les Idees- Espai Coworking Ontinyent. Carrer de Maians, 19, 46870 Ontinyent. Ubicación google maps
Inscripció Gratuita. Formulari: Pinchar para inscripción
Vos esperem el 3 de maig !!
Pot consultar la informació d'aquest procés de selecció en el següent enllaç
La concessió de subvencions per a les actuacions de reforma en l'interior dels habitatges estan dirigides a:
Qualsevol persona física, propietària, usufructuària o arrendatària d'un habitatge situat a la Comunitat Valenciana.
No podran obtindre la condició de beneficiàries les persones físiques en les quals concórrega alguna de les circumstàncies que s'establixen en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
Requeriments
Els habitatges que pretenguen acollir-se a les subvencions hauran de complir els requisits següents:
1. L'edifici en el moment de la sol·licitud ha de tindre una antiguitat superior a 20 anys. No serà necessari complir aquesta condició en el cas d'actuacions d'adaptació de l'habitatge per a persones amb diversitat funcional amb un grau de discapacitat superior al 50%.
2. Que l'habitatge es destine a residència habitual i permanent del seu propietari, inquilí o usufructuari. El que es considerarà acreditat en estar empadronat amb anterioritat a la sol·licitud de les ajudes.
El pressupost protegible de l'actuació de rehabilitació no serà inferior a 2.000 euros (excepte en actuacions d'adaptació d'habitatges per a persones amb diversitat funcional amb un grau de discapacitat superior al 50% o majors de 75 anys) ni superior a 12.000 euros, amb independència del pressupost real de les obres que pot ser major.
Les obres subvencionables podran rebre les subvencions següents:
a) Una subvenció bàsica, per a tots els sol·licitants que complisquen els requisits per a rebre les ajudes i aporten tota la documentació requerida, del 5% del pressupost protegible de les obres, amb un màxim de 600 euros.
- Puntuació: entre 1 i 5 punts; percentatge sobre pressupost protegit: 25%; quantia màxima subvenció addicional: 3.000 euros.
- Puntuació: entre 6 i 10 punts; percentatge sobre pressupost protegit: 30%; quantia màxima subvenció addicional: 3.600 euros.
- Puntuació: entre 11 i 15 punts; percentatge sobre pressupost protegit: 35%; quantia màxima subvenció addicional: 4.200 euros.
La subvenció regulada en aquest apartat només es concedirà a les sol·licituds que, una vegada ordenades segons els criteris de baremació regulats en la base onze, esgoten la partida pressupostària destinada a aquestes ajudes, una vegada descomptat l'import total de les subvencions bàsiques concedides de l'apartat a).
Impresos associats
SOL·LICITUD D'AJUDES DEL PLA DE REFORMA INTERIOR D'HABITATGE. PLA RENHATA. CONVOCATÒRIA 2018
MODEL DE DOMICILIACIÓ BANCÀRIA
Llistat de normativa
Vegeu Ordre 1/2018, de 12 de març
Vegeu Resolució de 4 d'abril de 2018
S'estableixen les condicions de la convocatòria de la subvenció a associacions juvenils i entitats prestadores de serveis a la joventut, inscrites en el Cens d'Associacions Juvenils i Entitats Prestadores de Serveis a la Joventut de la Comunitat Valenciana, per a finançar les despeses corrents i de personal del Programa general d'activitats 2018 i l'objectiu de les quals és el que inclou l'annex II de l'Ordre de bases.
Poden sol·licitar les subvencions les associacions juvenils i entitats prestadores de serveis a la joventut amb àmbit d'actuació a la Comunitat Valenciana, que estiguen inscrites en el Cens d'Associacions Juvenils i Entitats Prestadores de Serveis a la Joventut de la Comunitat Valenciana.
Requeriments
Poden obtindre la condició de beneficiaris d'aquestes ajudes les associacions juvenils i les entitats prestadores de serveis a la joventut que complisquen amb els requisits següents:
- Tindre una implantació territorial en, com a mínim, quinze localitats de dues províncies de la Comunitat Valenciana.
- Estar inscrites en el Cens d'Associacions Juvenils i Entitats Prestadores de Serveis a la Joventut de la Comunitat Valenciana.
Aquesta inscripció s'ha d'haver efectuat amb anterioritat a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.
Quantia:
- L'import global màxim de les ajudes és de 545.000 euros.
- Per a calcular la quantia que s'ha de concedir a cada beneficiari, s'efectuarà el repartiment de l'import global màxim de manera proporcional a la puntuació obtinguda pels sol·licitants que complisquen els requisits, d'acord amb la fórmula següent:
X = P x Vp
X = Subvenció concedida.
P = Puntuació obtinguda per sol·licitud.
Vp = Valor econòmic del punt, que serà el resultant de dividir l'import global màxim de la línia de subvenció entre el nombre total de punts obtinguts per totes les sol·licituds admeses que complisquen amb els requisits de la convocatòria.
Pagament de la subvenció:
- El règim de pagament de la subvenció i el termini de justificació de les ajudes són els que s'estableixen en els articles 15 i 17 de l'annex II de l'Ordre de bases.
- Per a fer efectiu el pagament de les ajudes concedides, els beneficiaris han d'aportar les dades bancàries a les quals se sol·licita que es faça l'ingrés de la subvenció.
* El pagament d'aquestes ajudes es pot efectuar mitjançant dos deslliuraments parcials al llarg de l'exercici pressupostari, amb posterioritat a la justificació documental efectiva i la correcta aplicació de les despeses que siguen conseqüència de les activitats objecte d'aquestes.
Aquests pagaments es poden efectuar en els terminis següents:
- Fins al 50 % de l'ajuda concedida, amb la justificació prèvia de les despeses per aquest import, la qual es pot presentar fins a l'1 de setembre de l'exercici pressupostari.
- La resta s'ha d'abonar amb la justificació prèvia de l'import que falta fins a completar el total de la subvenció en el termini que s'estableix en l'article 17 d'aquest annex.
2. No obstant això, amb caràcter previ al pagament de la subvenció, el beneficiari ha d'estar al corrent en el compliment d'obligacions tributàries i davant de la Seguretat Social i ha d'aportar la declaració responsable de no ser deutor per resolució de procediment de reintegrament de subvencions.
Impresos associats
[ANNEX II] FITXA RESUM D'ACTIVITATS 2018
[ANNEX III] PROGRAMA GENERAL D'ACTIVITATS 2018
[ANNEX IV] RELACIÓ D'INGRESSOS I DESPESES DE L'ENTITAT RELATIVA A L'ANY 2018
[ANNEX V] MEMÒRIA JUSTIFICATIVA D'ACTIVITATS 2018
[ANNEX VI] RELACIÓ DE DESPESAS O FACTURES D'ACTIVITATS SUBVENCIONADES. 2018
[ANNEX VII] DETALL DESPESES DEL PERSONAL D'ACTIVITATS SUBVENCIONADES
[ANNEX VIII] CERTIFICAT DE COMPTABILITZACIÓ DE LA SUBVENCIÓ
MODEL DE DOMICILIACIÓ BANCÀRIA
Llistat de normativa
Vegeu l'Ordre 19/2016, de 16 de novembre (bases reguladores).
Vegeu la Resolució de 6 de març de 2018 (convocatòria).
Tota l'informació i la tramitació: clic en GVA.es
A l'encontre, que es durà a terme en la Casa de Cultura "Ca Don José", el director de l'Institut Valencià de la Joventut, Jesús Martí, explicarà als edils i tècnics de joventut assistents de les comarques centrals en què consisteix la llei 15/2017 i com afectarà els Ajuntaments.
La nova legislació, aprovada el passat novembre, estipula per primera vegada competències en matèria de joventut. Aquesta inclou subvencions per un total de 1.000.000€ en l'any 2018 i defineix els criteris a seguir a l'hora d'adjudicar-les.
La pròxima reunió a Canals ve donada després que al passat febrer l'IVAJ organitzara una reunió d'aquestes característiques a València, on Ricardo Requena, alcalde i regidor de Joventut, va oferir personalment al director de l'IVAJ que el nostre poble fora la seu per a un nou encontre similar, però en aquest cas, dirigida a la situació de les comarques centrals de la comunitat. Per aquesta raó, a la reunió de l'11 d'abril, on estaran presents representants de l'àmbit de Joventut de La Costera i La Canal de Navarrés, es posaran en comú les experiències dels diferents municipis d'aquestes comarques.
1. Seran beneficiaris d’aquestes ajudes els titulars d’explotacions apícoles, ja siguen persones físiques o jurídiques, que complisquen les condicions següents:
2. També tindran accés a aquesta línia d’ajudes les agrupacions d’apicultors, sempre que compten amb personalitat jurídica com a grup i almenys el 75 % dels seus membres complisquen les condicions del paràgraf anterior. Aquest mínim es fixa en un 51 % per a les organitzacions professionals agràries. En tot cas, els potencials beneficiaris finals de les ajudes compliran les condicions exigides als titulars d’explotació apícola indicades en els paràgrafs a, c i d de l’apartat 1, d’aquest article. Les agrupacions d’apicultors estaran exemptes de la presentació de factures de venda de mel o productes apícoles o declaració d’IRPF, a l’efecte d’acreditar la seua activitat com a apicultor, però presentaran declaració jurada sobre la tinència de la pòlissa de l’assegurança en vigor per part dels seus socis, o còpia de la pòlissa en vigor de cada associat.
3. En el cas d’unitats econòmiques o de patrimoni separat que, tot i no tindre personalitat jurídica, puguen dur a terme els projectes que motiven la concessió de les subvencions previstes en aquesta ordre, haurà de fer-se constar en la sol·licitud els compromisos d’execució assumits per cada membre de l’agrupació, així com l’import de subvenció que s’aplicarà per cada un d’aquests que tinguen igualment la consideració de beneficiaris. Així mateix, haurà de nomenar-se un representant o apoderat únic de l’agrupació, amb poders suficients per a complir les obligacions que, com a beneficiari, corresponen a l’agrupació; tot això d’acord amb el que disposa el segon paràgraf de l’apartat 3 de l’article 11 de la Llei general de subvencions.
4. Els laboratoris de les agrupacions d’apicultors receptors indirectes d’aquestes ajudes hauran d’estar degudament reconeguts per l’òrgan competent de la Comunitat, tal com regula el Decret 62/2009, de 8 de maig, prèviament a la proposta d’autorització de pagament d’aquestes mesures.»
Les Àrees d'Alt Potencial Logístic són 6 enclavaments de la geografia nacional seleccionats per la seua localització altament competitiva. Aquestes sis àrees concentren una gran capacitat de desenvolupament logístic per representar importants nusos de connexió entre el sistema radial de carreteres de l'Estat i els grans corredors perifèrics per al transport de mercaderies.
La trobada nacional d'Àrees d'Alt Potencial Logístic reunirà per primera vegada a Riba-roja als 6 representants institucionals d'aquests sis punts clau de l'esquema logístic peninsular. Aquesta perspectiva permetrà generar de forma local una visió estratègica de major abast per inspirar les prioritats de futur dels desenvolupaments industrials i logístics, garantint una major proximitat i tornada social a les economies locals.
La visió pública es complementarà amb la perspectiva dels principals operadors privats: companyies logístiques, vehicles d'inversió, operadors immobiliaris i empreses de base industrial. Aquests agents oferiran una versió actual de les tendències i necessitats reals del sector logístic, en ple procés d'expansió i transformació.
La trobada es planteja a més en el context de tramitació del projecte de Llei d'Àrees Industrials de la Comunitat Valenciana, un text legal que aportarà importants innovacions en la regulació del sòl industrial i que introdueix nombrosos instruments per a la modernització i gestió de les àrees industrials.
PROGRAMA
DATA: 12 d'abril de 2018
LLOC: Masia de Poyo (Sector 13 Polígon Industrial La Reva Masia Sant Antonio, s/n).
9.30 h OBERTURA
Robert Raga, Alcalde de Riba-roja de Túria
Carlos González Triviño, director d'Aplicacions de Gobernanza Industrial
Santiago Salvador, President de FEPEVAL (Federació de Polígons Empresarials de la Comunitat Valenciana)
10.15-10.30 h. PONÈNCIA "Les Àrees Nacionals d'Alt Potencial Logístic": Carlos González Triviño, director d'Aplicacions de Gobernanza Industrial. SAGI
10.30 - 12.00h. MESA 1 "Àrees Nacionals d'Alt Potencial Logístic": Representants institucionals dels ajuntaments de Arteixo, Mondragón, Martorell, Riba-roja, Antequera i Mèrida.
PAUSA CAFÈ
12.30-13.15 h. MESA 2 Tendències i evolució del sector logístic:
Rubén Santamaría ( CEO TRIANGLE REM )
Joan Lacosta ( Country Manager VGP SPAIN )
Javier Muñoz ( Director de logística per a Llevant CBRE )
David Martinez ( Country Manager TVS IBERIA )
Baldemar Asensio ( Director TPF/Aspor )
13.15-14.00h. MESA 3 Noves eines per al desenvolupament del potencial logístic en la llei valenciana d'àrees industrials: Entitats de gestió, Municipi Industrial Estratègic, Mapes Industrials.
Blanca Marín. Secretària Autonòmica d'Economia Sostenible, Sectors Productius i Comerç
Diego Romá, gerent de FEPEVAL
Constantino Calero. Secretari d'Organització UGT-PV
Rubén Alfaro, president de la FVMP
14.00 Conclusions i firma de Declaració Institucional G6.
14:30 MENJAR
Inscripcions en el següent enllaç: https://bit.ly/2IwtlwT. Places limitades
Més que ajudar-te a realitzar el teu currículum, t'ensenyem tècniques d'autoconeixement, seguretat personal, treball en equip, relacions interpersonals, marca personal, etc
Al final del projecte tindràs la possibilitat de contactar amb empreses interessades en un speed dating i eixiràs amb el teu videocurriculum per a enfrontar-te al mercat de treball diferenciant-te de la resta.
Més info en 961390043 (Agència Municipal d'Ocupació - Moncada)